فونیکسریمکسبهتام

ادامه تشدید بازرسی‌ها در بازار لوازم یدکی

۱۰ هزار لنت تقلبی در تهران کشف شد

عصر خودرو- سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از کشف ۱۰ هزار دست لنت تقلبی به ارزش سه میلیارد تومان در تهران خبر داد.

۱۰ هزار لنت تقلبی در تهران کشف شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، امیر خوشبخت اظهار کرد: در روزهای اخیر چهار کارگاه بزرگ تولید لنت تقلبی در ورامین و یک کارگاه تولید کارتن اقلام تقلبی در تهران کشف شده است. در این بازرسی 10 هزار دست لنت به ارزش سه میلیارد تومان کشف شده است. البته بخشی از کشفیات هم لوازم تولید این لنت‌ها بوده که برای تعیین ارزش آن‌ها باید منتظر نظر کارشناس بمانیم.

    به گفته وی تولیدات قبلی این کارگاه وارد بازار شده، اما حجم کالایی که کشف شده بالا بوده که توقیف و به سازمان اموال تملیکی ارسال شده است. در حال حاضر پرونده این کارگاه هم تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

    سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران با بیان اینکه کارگاه تولید کارتن در گشت مشترک با پلیس مبارزه با جعل و تقلب کشف شد، گفت: اقلام تقبلی ضبط می‌شود و در رابطه با نوع برخورد با صاحبان کالا نیز متناسب با حجم ریالی کالا، شعبه سازمان تعزیرات حکومتی تصمیم می‌گیرد.

    وی با بیان اینکه در سطع عرضه با اقلام تقلبی برخوردها انجام می‌شود، تصریح کرد: در اصل در حوزه کار برخورد با اقلام قاچاق و تقلبی لوازم یدکی با توجه به اهداف ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دو سطح «عرضه» و «انبارش و تولید» پیش رفته است. در سطح عرضه هر روز بازرسی‌ها انجام می‌شود و این پنج کارگاه نیز از طریق تحقیقات میدانی در سطح عرضه شناسایی شد.

    به گفته این مقام مسئول طرح تشدید بازرسی در حوزه لوازم یدکی ادامه خواهد داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط