فونیکسریمکسبهتام

رشد فروش استلانتیس در بخش هیبریدی پلاگین

عصر خودرو- استلانتیس گزارش داد در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۳، تعداد ۳۸۰هزار و ۵۶۳ دستگاه خودرو در ایالات متحده فروش داشته است که یک درصد کمتر از سال قبل بوده است. با‌این‌حال، وقتی صحبت از خودروهای هیبریدی پلاگین می‌شود، استلانتیس با فروش بیشتر، رکوردهای جدید و مدل‌های جدیدتری را رو می‌کند.

رشد فروش استلانتیس در بخش هیبریدی پلاگین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، طبق گفته استلانتیس، در سه‌ماهه سوم 2023، فروش خودروهای هیبریدی پلاگین به تعداد 37هزار و 79 دستگاه رسید که 132 درصد بیشتر از یک سال قبل است و یک رکورد سه‌ماهه متوالی دیگر را به ثبت رساند.

    این شرکت هنوز خودروهای تمام‌الکتریکی را در ایالات متحده عرضه نکرده است، اما هیبریدی‌های پلاگین بسیار سریع در حال گسترش هستند و 9.7درصد از کل حجم را به دست می‌آورند (در مقایسه با 4.1درصد در سال گذشته).

    استلانتیس تاکنون بیش از 98 هزار خودروی هیبریدی پلاگین در ایالات متحده فروخته است که بیش از هشت درصد از کل حجم آن است. این بسیار بیشتر از 28612خودروی PHEV لکسوس است.

    در سال 2022، استلانتیس بیش از 63هزار دستگاه خودروی هیبریدی پلاگین را در ایالات متحده فروخت. طبق آمارهای ارائه‌شده، استلانتیس بخش هیبریدی پلاگین را در بین خودروهای هیبریدی پلاگین در ایالات متحده کاملا فتح کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط