فونیکسریمکسبهتام

واکنش «چمران» به دستکاری چراغ‌های راهنمایی و رانندگی هنگام بارش باران

عصر خودرو- رئیس شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به دستکاری چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در زمان بارش باران گفت: توصیه ما این است که این کار در سطح شهر کمتر صورت بگیرد.

واکنش «چمران» به دستکاری چراغ‌های راهنمایی و رانندگی هنگام بارش باران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، مهدی چمران پیش از آغاز یکصد و هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص دستکاری چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در زمان بارش باران توسط راهور گفت: عوامل پلیس با توجه به شرایط ترافیکی در زمان بارش باران اقدام به دستکاری چراغ‌های راهنمایی و رانندگی می‌کنند. البته توصیه ما این است که این کار کمتر صورت بگیرد اما به هر ترتیب شاید شرایطی به وجود بیاید که باید این کار انجام شود و پلیس مجبور باشد سیستم‌های هوشمند چراغ‌های راهنمایی و رانندگی را دستکاری کند.

    وی افزود: به‌طور معمول در زمان بارش باران و برف تردد اتومبیل‌ها در سطح شهر با کندی مواجه می‌شود و به همین دلیل شاهد ایجاد ترافیک در شهر هستیم اما پیش بینی بنده این است که با توجه به کوتاه شدن روزها و هر چه به سمت زمستان حرکت می‌کنیم ترافیک شدیدتری در پایتخت را شاهد خواهیم بود.

    چمران در خصوص موضوع حریم شهر تهران نیز گفت: بنده در این خصوص با وزیر کشور، معاون سیاسی وزیر کشور و استاندار تهران صحبت کرده‌ام، قطعا موضوع حریم بسیار مهم است و نباید غیر منطقی در این حوزه اقداماتی صورت بگیرد.

    وی ادامه داد: بنده به اینکه قیام دشت از شهر تهران جدا شده کاری ندارم و این تصمیمی است که گرفته شده، البته اگر قیام دشت به تهران متصل باشد مردم آن منطقه خدمات بهتری دریافت می‌کنند اما نباید در بحث حریم به گونه‌ای عمل کرد که تهران را تکه و پاره کرد.

    رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: متاسفانه شاهد هستیم حریم کاملا ناعادلانه در تهران واقع شده و بسیاری از جاهای تهران حتی حریم ندارد و به قولی حریم را خورده‌اند و ما نسبت به این موارد انتقاد داریم و این موضوعات را به مسئولان ذیربط گوشزد کرده‌ایم.

    وی در ارتباط با موضوع دستور جلسه امروز شورای شهر تهران نیز گفت: در ابتدای جلسه امروز "امانی" گزارشی از بازدید خود از یکی از محلات منطقه 19 را ارائه می‌کند که شهردار منطقه نیز در جلسه حاضر خواهد شد و توضیحاتی را در این خصوص ارائه می‌کند؛ در ادامه نیز به موضوع تعرفه اماکن ورزشی و پرونده باغات رسیدگی خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط