فونیکسریمکسبهتام

«پیوند» طرح‌های سرمایه‌پذیر ‌صنعت خودرو را شناسایی می‌کند

عصر خودرو- فراخوان برگزاری رویداد «پیوند» برای شناسایی ایده‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر در حوزه «حمل‎‌ونقل و صنعت خودرو» از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری یکی از هلدینگ‌ها منتشر شد.

«پیوند» طرح‌های سرمایه‌پذیر ‌صنعت خودرو را شناسایی می‌کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، برای کمک به استارت‌آپ‌ها و ایده‌پردازان قبل از مرحله دانش‌بنیانی، صندوق نوآوری و شکوفایی اقدام به طراحی خدمتی برای توانمندسازی استارت‌آپ‌ها در قالب رویداد «پیوند» کرده است.

    هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی استارت‌آپ‌ها و طرح‌های استارت‌آپی جذاب و توانمند و معرفی آن‌ها به شتابدهنده‌ها (اعم از دانش‌بنیان یا غیر دانش‌بنیان) و سایر سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه اکوسیستم استارت‌آپی است.

    تازه‌ترین فراخوان رویداد پیوند برای شناسایی ایده‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر در حوزه «حمل‎‌ونقل و صنعت خودرو» از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری یکی از هلدینگ‌ها منتشر شده است.

    ذخیره‌ انرژی خودرو، سبک‌سازی خودرو، ارتقاء کیفیت طراحی خودرو، داخلی‌سازی مواد خودرو، هوشمندسازی خودرو، برقی‌سازی خودرو، مدیریت حرارتی خودرو و بازیافت کاتالیست خودرو، از جمله محورهای این فراخوان هستند.

    سرمایه‌گذاری قطعی روی طرح‌های مستعد، منتورینگ و شتابدهی ایده‌های برتر، تجاری‌سازی و توسعه بازار با همکاری دانشگاهیان و شرکت‌های برتر، جذب و همکاری با نخبگان و متخصصان در هلدینگ مربوط، از جمله خدماتی است که شرکت‌کنندگان در این فراخوان از آن بهره‌مند خواهند شد.

    به نقل از روابط عمومی ‌صندوق نوآوری و شکوفایی، مهلت ثبت‌نام در این فراخوان روز دوشنبه 15 آبان ماه 1402 ذکر شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط