فونیکسریمکسبهتام

مردم در انتخاب رنگ خودرو نیز محدودیت دارند

عصر خودرو- عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: نقش دولت در صنعت خودروسازی باید به صفر برسد و دولت هیچ دخالتی در قیمت‌گذاری و انتخاب مدیران عامل این صنعت نداشته باشد.

مردم در انتخاب رنگ خودرو نیز محدودیت دارند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خانه ملت، عبدالناصر درخشان درباره وضعیت بازار خودرو، گفت:واردات خودرو طی سال‌های گذشته محدود بوده است. مصرف‌کننده به راحتی کیفیت نامطلوب خودروهای داخلی را تشخیص می‌دهد.

    نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در صورتی که واردات خودرو به درستی انجام شود، خودروسازان می‌توانند خودروهای تولیدی را با قیمت‌های موردنظر خود به فروش رساند زیرا در شرایط رقابتی مصرف‌کننده امکان انتخاب خودرو را خواهد داشت و ناچار به خرید خودروی داخلی نیست.

    وی اضافه کرد:در شرایط فعلی از یک سو تولیدکننده از قیمت خودرو ناراضی است و ادعا می‌کند که خودرو را با زیان انباشته به فروش می‌رساند و از سوی دیگر مصرف‌کننده نیز ناچار است این خودروهای بی‌کیفیت را با قیمت‌های گزاف خریداری کند.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه واردات نه تنها به نفع مصرف‌کننده واقعی است بلکه به نفع تولیدکننده نیز است، ادامه داد: در حال حاضر مردم در انتخاب رنگ خودرو نیز محدودیت دارند و حتی خودروها طی ده سال اخیر نیز تغییری نداشته و زمانیکه خودروی تولیدی فعلی را با همان نوع خودرو که چند سال پیش تولید شده، مقایسه کنیم، نمی‌توان خودروی جدید را شناسایی کرد زیرا خودروهای تولیدی داخلی پیشرفت و ارتقایی طی سال‌های اخیر نداشتند.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: نقش دولت در صنعت خودروسازی باید به صفر برسد و دولت هیچ دخالتی در توزیع، قیمت‌گذاری و انتخاب مدیران عامل این صنعت نداشته باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط