فونیکسریمکسبهتام

نمایندگی آمیکو در خرم آباد افتتاح شد

عصر خودرو- پنجاه و یکمین نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ارس خودرو دیزل (آمیکو) در استان لرستان آغاز به کار کرد.

نمایندگی آمیکو در خرم آباد افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، اولین نمایندگی آمیکو در استان لرستان و در شهر خرم آباد با کد 2402 فعالیت خود را آغاز کرد.

    مراسم افتتاحیه روز سه شنبه دوم آبان ماه در محل نمایندگی آمیکو در خرم آباد با حضور مدیران دفتر مرکزی آمیکو و میهمانان این نمایندگی برگزار شد.

    لازم به ذکر است، گسترش ارایه خدمات فروش و پس از فروش در کنار تامین قطعات مورد نیاز مشتریان گروه صنعتی آمیکو در استان لرستان و پوشش دهی در محور تهران – مرکزی – خرم آباد از جمله اهداف اعطای این نمایندگی بوده است. همچنین تجمیع کارخانجات و صنایع گوناگون و پاسخ به تقاضای موجود در راستای تامین خودروهای مورد نیاز و خدمات پس از فروش و قطعات از جمله دیگر عوامل حضور آمیکو در مرکز استان لرستان بوده است.

    نمایندگی آمیکو در شهر خرم آباد با فاصله حدود 400 کیلومتر به سایر نمایندگی ها در شهرهای کرمانشاه و اصفهان قرار گرفته و به دلیل موقعیت مناسب جغرافیایی قادر به خدمت رسانی به حاشیه شهرهای همدان و اراک نیز خواهد بود.

    گفتنی است، پنجاه و یکمین نمایندگی آمیکو در استان لرستان به نشانی خرم آباد، بعد از پل ماسور، روبروی شرکت نفت، نرسیده به فرودگاه خرم آباد با شماره تماس( 06633431494 ) به مدیریت آقای علیرضا م میرزاییان آماده خدمت رسانی به مشتریان و مصرف کنندگان محصولات آمیکو خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط