فونیکسریمکسبهتام

با متخلفان برخورد می‌شود

مجوز سازمان تاکسی‌رانی برای افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی کرایه‌ها در روز‌های بارانی

عصر خودرو- رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اگر قرار باشد رانندگان تاکسی در روزهای بارانی همان کرایه قبلی را از مسافران بگیرند، انگیزه‌‌ای برای کار کردن نخواهد داشت گفت: به سازمان تاکسی‌رانی اجازه داده شده در روز‌های بارانی کرایه‌ها را حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش دهد.

مجوز سازمان تاکسی‌رانی برای افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی کرایه‌ها در روز‌های بارانی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از میزان، سید جعفر تشکری هاشمی درباره افزایش ترافیک معابر شهر تهران در روز‌های بارانی گفت: در روز‌های بارانی و برفی با افزایش تراکم ترافیک مواجه هستیم و این مسئله طبیعی است چرا که با لغزنده شدم معابر سرعت خودرو‌ها کاهش پیدا می‌کند.

    وی ضمن اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر تهران براساس پیش‌بینی شرایط مختلف نرخ کرایه تاکسی را مصوب کرده است، ادامه داد: راننده برای طی کردن مسیری نیم ساعته در روزهای بارانی باید یک ساعت و نیم وقت اختصاص دهد و اگر قرار باشد همان کرایه قبلی را از مسافران بگیرد، انگیزه‌اش برای کار کردن در این هوا کاهش پیدا می‌کند و به همین دلیل به سازمان تاکسی‌رانی اجازه داده شده در اینگونه موارد کرایه‌ها را در حدود 10 تا 15 درصد و به اندازه‌ای که مناسب حال مسافران تاکسی باشد، افزایش دهد.

    رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اگر این ملاحظات انجام شود نه در حق مردم و نه در حق رانندگان اجحاف نمی‌شود، افزود: چنانچه راننده‌ای بر خلاف این مصوبه کرایه‌ای را دریافت کند سامانه‌های نظارتی شهرداری تهران نظیر سامانه 137 مکلف هستند شکایات مردم را دریافت و با متخلفان برخورد کنند.

    این عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: جامعه بزرگ رانندگان تاکسی تهران بسیار قانون‌مدار عمل می‌کنند و نباید تعدادی از مسافربران که در چارچوب شهرداری تهران نیستند و تعداد اندکی از رانندگان تاکسی که ممکن است تخلف کنند را به پای همه رانندگان بگذاریم.

    وی با اشاره به اینکه تخلفات حتما باید از طرف مردم گزارش شود افزود: شهرداری تهران در سازمان تاکسی‌رانی نماینده دارد و حتما با اینگونه تخلفات برخورد می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط