فونیکسریمکسبهتام

اعتصاب‌های بخش خودروسازی تولید کارخانه‌ای در آمریکا را پایین آورد

عصر خودرو- فدرال رزرو آمریکا اعلام کرد تولید کارخانه‌ای در این کشور ۰.۷ درصد در ماه گذشته میلادی بخاطر کاهش تولید خودروهای موتوری پایین آمده است.

اعتصاب‌های بخش خودروسازی تولید کارخانه‌ای در آمریکا را پایین آورد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، تولید در کارخانه‌های آمریکا بیش از حد انتظار در ماه اکتبر پایین آمده است. اعتصاب‌های اتحادیه کارگران خودروسازی (UAW) علیه 3 خودروساز بزرگ دیتروید تولید خودروهای موتوری را کاهش داده، اما تولید در سایر بخش‌ها رو به افزایش است.
    فدرال رزرو آمریکا در روز پنجشنبه اعلام کرد تولید کارخانه‌ای در این کشور 0.7 درصد در ماه گذشته میلادی کاهش یافته است. تولید در ماه سپتامبر 0.2 افزایش داشت.
    تولید در کارخانه‌های آمریکا 1.7 درصد هم نسبت به اکتبر سال گذشته میلادی پایین آمده است.

    تولید خودروهای موتوری و قطعات آنها 10 درصد در ماه اکتبر کاهش یافته در حالی که 0.5 درصد در سپتامبر پایین آمده بود. اتحادیه کارگران خودروسازی فعالیت صنعتی خود در کارخانه‌های آمریکایی که تحت مالکیت ژنرال موتورز، فورد و استلانتیس قرار دارند را متوقف کرده است.
    تولید کارخانه‌ای در آمریکا غیر از خودروهای موتوری و قطعات آنها 0.1 درصد افزایش یافته است. تولید کارخانه‌ای که 11.1 درصد از اقتصاد آمریکا را تشکیل می‌دهد شدیداً تحت تاثیر بالا رفتن هزینه‌های وامگیری قرار گرفته است. هزینه‌کرد کسب و کارها برای تجهیزات در سه ماهه سوم سال جاری میلادی افت داشته است.
    تولید فلزات خام و مبلمان و محصولات مرتبط با آن هم در ماه گذشته میلادی کاهش یافته است، اما تولید کامپیوتر، محصولات الکترونیکی و تجهیزات الکتریکی افزایش یافته است.

    تولیدات معدنی 0.4 درصد در اکتبر بالا رفته و کل تولید صنعتی آمریکا 0.6 درصد پایین آمده است، در حالی که در سپتامبر 0.1 رشد داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم