فونیکسریمکسبهتام

انهدام باند فروش خودرو‌های لوکس با اسناد خودرو‌های تصادفی و سوخته

عصر خودرو- معاون عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا از انهدام باند سند نمره کاران خودرو‌های لوکس خارجی خبرداد.

انهدام باند فروش خودرو‌های لوکس با اسناد خودرو‌های تصادفی و سوخته
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ ضرغام آذین در تشریح جزئیات این خبر گفت: کارآگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا با اجرای ماموریتی باند حرفه‌ای سند نمره‌کاران خوردو‌های لوکس خارجی را شناسایی و اعضای آن را دستگیر کردند.

    وی با بیان اینکه اعضای این باند اقدام به وارد کردن خودرو‌های گذر موقت به کشور کرده بودند، گفت: همچنین آنان در مواردی ارکان اصلی و انواع قطعات خودور‌های لوکس خارجی را نیز به صورت قاچاق وارد کشور کرده بودند. در ادامه این افراد نسبت به جایگزینی و تغییر ارکان بر روی خودرو‌های مشابه موجود در داخل کشور نظیر خودرو‌های تصادفی یا سوخته و ... اقدام کرده و سپس خودرو‌ها را به قیمت روز در بازار بفروش می‌رساندند.

    آذین با اشاره به اینکه شش نفر در این خصوص فعالیت داشتند، گفـت: ماموران پلیس از طریق منابع اطلاعاتی و خبری از فعالیت این باند باخبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرارداده و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی تمامی اعضای این باند را که شش نفر بودند، مورد شناسایی قرار داده و دستگیر کردند.

    به گفته معاون عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا در جریان بازرسی از محل فعالیت اعضای این باند تعداد پنج دستگاه خودرو لوکس شامل دو دستگاه تویوتا پرادو، یک دستگاه هیوندای سانتافه، یک دستگاه کیا اسپورتیج و یک دستگاه بی‌ام‌دبلیو فور ایکس کشف و ضبط شد.

    وی با بیان اینکه متهمان در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند، گفت: برای متهمان دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این افراد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی ماموران در این خصوص همچنان ادامه دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط