فونیکسریمکسبهتام

تشریفات ترخیص و شماره‌گذاری کامیونت‌های وارداتی به قشم پایان یافت

عصر خودرو- مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم از پایان تشریفات مرتبط با ترخیص و شماره گذاری کامیونت های وارداتی به این منطقه آزاد و ارسال پرونده های مربوط به شرح سیستم، تیپ و مدل ۱۵ نوع خودرو به همراه مستندات آنها به واحد تعویض پلاک پلیس راهور این شهرستان مرزی خبر داد.

تشریفات ترخیص و شماره‌گذاری کامیونت‌های وارداتی به قشم پایان یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، محسن رضایی فر روز یکشنبه اظهار داشت: تمامی مراحل مربوط به مدیریت های گمرک، محیط زیست، استاندارد و اداره شماره گذاری سازمان منطقه آزاد قشم برای کامیونت های وارداتی به این منطقه آزاد به اتمام رسیده است.

    وی ادامه داد: پس از مکاتبات صورت گرفته از حدود 2 هفته قبل ارسال مستندات پرونده این خودروها شامل پروانه گمرکی، مجوزهای استاندارد، محیط زیست و معرفی نامه اداره شماره گذاری سازمان منطقه آزاد قشم به واحد تعویض پلاک پلیس راهور شهرستان قشم برای پلاک گذاری (پلاک عمومی) ارسال شده است.

    مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: پیش از این مطابق ضوابط و مقررات با پیگیری ها و رایزنی های صورت گرفته آزمون تاییدیه محیط زیست برای 33 مدل از خودروهای وارداتی شامل انواع کامیون، کامیونت، مینی بوس و کامیون کشنده در گمرک منطقه آزاد قشم انجام شده بود.

    جزیره قشم با وسعت یک هزار و 500 کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول 135 کیلومتر و عرض میانگین 11 کیلومتر از توابع هرمزگان است و 300 کیلومتر خط ساحلی دارد.

    شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول 150 و عرض میانگین 11 کیلومتر در میان آب‌ های خلیج فارس گسترده شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط