فونیکسریمکسبهتام

شعبه وی آی پی اتوخسروانی با طرح "صفرشو برون" افتتاح شد

عصر خودرو- امروز در خلال افتتاح شعبه وی آی پی اتوخسروانی واقع در پاسداران تهران نبش کوهستان دوم از طرحی به نام "صفرشو برون" رونمایی شد.

شعبه وی آی پی اتوخسروانی با طرح "صفرشو برون" افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، حسین خسروانی مدیرت نمایندگی های 193 مدیران خودرو و فونیکس بعد از رونمایی از شعبه جدید و وی آی پی اتوخسروانی گفت: این شعبه از اتوخسروانی به منظور فروش خودروهای خاص و متفاوت افتتاح شده است تا علاقمندان به این نوع از خودرو ها بتوانند محصولات مورد نظر خود را در اینجا خریداری کنند.

وی همچنین در خصوص طرح صفرشو برون گفت: در این طرح مشتریان می توانند خودرو های دست دوم خود را با خودرو های صفر و حتی دست دوم و خاص تعویض کنند. طرح به این صورت خواهد بود که خودرو‌های دست دوم مشتریان در یک فرایند کاملا عادلانه قیمت گذاری می شود و مبلغ آن به عنوان پیش پرداخت در خرید خودرو صفر یا دست دوم محاسبه خواهد شد. بعد از این فرایند مشتری می تواند الباقی مبلغ خودرو جدید را به صورت نقد و یا اقساط پرداخت کند.

خسروانی با اشاره به اقساط تمامی خودروها اعم از صفر یا دست دوم و خاص گفت: در پرداخت اقساطی هر نوع از خودرو نیاز به ضامن نیست و تمامی محصولات این امکان را دارد که به صورت رایگان درب منزل مشتری تحویل داده شود.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم