فونیکسریمکسبهتام

واردات ۲۶ هزار کامیون زیر ۳ سال کارکرد به کشور

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه ۱۰ هزار دستگاه ناوگان بالای ۲۵ سال در استان وجود دارد که فرسوده محسوب می‌شود، گفت: در نتیجه تلاش‌های انجام شده در ۲ سال گذشته برای واردات کامیون‌های زیر ۳ سال کارکرد به کشور، ۲۶ هزار دستگاه وارد کشورمان شد.

واردات ۲۶ هزار کامیون زیر ۳ سال کارکرد به کشور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، اورجعلی علیزاده؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در نتیجه تلاش‌های انجام شده در 2 سال گذشته برای واردات کامیون‌های زیر سه سال کارکرد به کشور، 26 هزار دستگاه وارد کشورمان شد.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: سهم بخش حمل و نقل باری استان از این تعداد 2 هزار و 246 دستگاه است.

    وی با اشاره به اینکه 10 هزار دستگاه ناوگان بالای 25 سال در استان وجود دارد که فرسوده محسوب می‌شود، تصریح کرد: ورود ناوگان جدید به استان موجب کاهش سن ناوگان باری و در نتیجه کاهش هزینه‌های حمل بار شد.

    علیزاده با بیان اینکه امسال 25 هزار تن بار و پنج میلیون نفر مسافر از استان جابه‌جا شده است، یادآور شد: برای تسهیل جابه‌جایی بار و مسافر، باید زیرساخت.های لازم فراهم شود که در این زمینه امسال 700 هزار تن آسفالت‌ریزی و پنج هزار کیلومتر خط‌کشی جاده‌ها انجام شده و 34 نقطه حادثه‌خیز هم رفع شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط