فونیکسریمکسبهتام

در گفت‌وگو با مدیر نمایندگی‎‌ شریعتی پرشیا خودرو مطرح شد:

تخفیف استثنایی یلدایی پرشیا خودرو تمدید شد

عصر خودرو- شرکت پرشیا خودرو به‌عنوان نماینده فروش و ارائه خدمات پس از فروش محصولات ب‌ام‌و و مینی در ایران به مناسبت یلدا لیست تخفیف خدماتی خود را اعلام کرد. این تخفیف‌ها که از ۱۰ تا ۴۰ درصد در خدمات و سرویس‌های مختلف اعمال می‌شود قرار بود ۷ دی‌ماه ادامه داشته باشد اما به دلیل استقبال مشتریان از این روند احتمالاً تا ۱۲ دی‌ماه نیز برقرار خواهد بود. در همین راستا رامین عزیز نیا مدیر نمایندگی شریعتی شرکت پرشیا خودرو طی گفت‌وگویی با خبرنگار عصر خودرو توضیحاتی را در خصوص جزئیات این طرح ارائه داد.

تخفیف استثنایی یلدایی پرشیا خودرو تمدید شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، پرشیا خودرو در سراسر کشور خدمات پس از فروش را به‌تمامی مالکان محصولات ب‌ام‌و ارائه می‌کند. در کلان‌شهر تهران 4 نمایندگی ارائه خدمات پس از فروش در 4 نقطه شهر وجود دارد که به مشتریان خدمات می‌دهد. در این بازه زمانی طرح «یلدانه پرشیاخودرو» که از 27 آذر آغاز شد و قرار بود تا 7 دی‌ماه ادامه داشته باشد ولی احتمالاً به دلیل استقبال مشتریان تا 12 دی‌ماه نیز تمدید شود، 10 عنوان تخفیف برای خدمات و خریدوفروش در نظر گرفته است.

عزیز نیا در توضیح این طرح گفت: خدماتی همچون اجرت تعمیرات، قطعات و باتری با 10 درصد تخفیف، BSI با 25 درصد تخفیف، رینگ و لاستیک و کمیسیون فروش با 30 درصد، اکسسوری و پرشیاتو با 35 درصد و تیونینگ و تمدید گارانتی نیز با 40 درصد تخفیف به مشتریان ارائه می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این‌ها برای کسانی که در این بازه زمانی از شرکت پرشیا خودرو خدمات دریافت کنند یک نوبت چک 12 آیتمی برای خودرو و همچنین عضویت رایگان باشگاه مشتریان نیز در نظر گرفته‌شده است.

مدیر نمایندگی شریعتی پرشیا خودرو در خصوص تخفیف 30 درصدی کمیسیون خریدوفروش خودرو گفت: این شرکت ضوابطی را برای خریدوفروش خودرو دست‌دوم دارد که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها سال ساخت خودرو (بعد از 2014)، نداشتن تصادف و عدم دست‌کاری در کیلومتر خودرو است. بر اساس قوانین شرکت پرشیا خودرو برای هر معامله خودرو مبلغ یک و نیم درصد قیمت خودرو باید به‌عنوان کمیسیون خرید و فروش به شرکت پرداخت شود و همچنین هزینه‌ای هم بابت کارشناسی و حمل خودرو با خودروبر از مشتریان دریافت می‌شود. در این طرح یلدانه علاوه بر ارائه کارشناسی و حمل‌ونقل به‌صورت رایگان، 30 درصد از حق کمیسیون شرکت نیز به‌عنوان تخفیف کسر خواهد شد. علاوه بر این‌ها تمامی افرادی که در این بازه زمانی برای خریدوفروش اقدام کنند به‌صورت رایگان به باشگاه مشتریان پرشیا خودرو اضافه خواهند شد.

عزیز نیا در انتها خاطرنشان کرد ارائه خدمات پس از فروش به‌تمامی خودروهای ب‌ام‌و در سراسر کشور انجام می‌شود و تنها مختص خریداران خودرو از مجموعه پرشیاخودرو نیست.

وی افزود: این شرکت واردکننده قطعات اصلی و اورجینال محصولات ب‌ام‌و و مینی است و قطعات جدید امسال نیز به‌زودی در نمایندگی‌ها شارژ خواهد شد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط