فونیکسریمکسبهتام

راه اندازی اولین نمایندگی وین‌فست در ایالات متحده

عصر خودرو- وین‌فست، سازنده خودروهای الکتریکی ویتنام، اولین همکاری خود را با یک فروشنده مستقر در ایالات‌متحده به نام Leith Automotive Group مستقر در کارولینای شمالی و آخرین تلاش خود برای افزایش فروش در بازار ایالات‌متحده، ارائه کرده است.

راه اندازی اولین نمایندگی وین‌فست در ایالات متحده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، مدیر اجرایی این شرکت در مصاحبه‌ای با رویترز در ماه اگوست گفت که این شرکت مدل توزیع خود را که بر اساس رویکرد مستقیم به مصرف‌کننده تسلا بود، به مدلی ترکیبی که شامل فروشندگان نیز می‌شد، تغییر می‌دهد.

    کارولینای شمالی خانه یک کارخانه تولید وین‌فست به ارزش 4 میلیارد دلار است که انتظار می‌رود از سال 2026 راه‌اندازی شود. بر اساس بیانیه مشترک، شرکت Leith علاوه بر فروش، مسئول تعمیرات، نگهداری و قطعات مورد نیاز خودروهای وین‌فست خواهد بود.

    ماه گذشته، سازنده خودروهای برقی اعلام کرد که 70 درخواست نمایندگی در سراسر ایالات‌متحده دریافت کرده است که در صورت تایید، به وین‌فست اجازه می‌دهد تا خودروهای الکتریکی خود را از طریق 125 نقطه فروش در سراسر کشور ارائه کند.

    طبق گزارش رویترز، وین‌فست در زمانی وارد بازار آمریکا می‌شود که قیمت‌گذاری خودروهای الکتریکی تحت فشار قرار دارد و رهبری آن توسط رهبر بازار تسلا و طیفی از شرکت‌های چینی انجام می‌شود. این شرکت در سه ماهه دوم و سوم سال جاری حدود 13 هزار دستگاه در سراسر جهان فروخت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم