فونیکسریمکسبهتام

وزیر صنعت خبر داد

آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده تصویب شده و به زودی ابلاغ می‌شود

عصر خودرو- وزیر صنعت، معدن و تجارت از تصویب آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده در صحن علنی مجلس خبر داده و اعلام کرد که به زودی ابلاغ خواهد شد.

آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده تصویب شده و به زودی ابلاغ می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، صبح امروز (سه‌شنبه ١٢ دی ماه) عباس علی‌آبادی جهت پاسخ به سوالات جلال رشیدی‌کوچی به‌عنوان نماینده منتخب سوال‌کنندگان و تعداد دیگری از نمایندگان مجلس پیرامون مسائل صنعت خودرو، تا این لحظه خودرو وارد کشور نشده است؟ در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حاضر شد.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت در این جلسه امروز مجلس، از تصویب آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده در صحن علنی مجلس و ابلاغ آن به و آرت صمت جهت اجرا، خبر داده و اعلام کرد که به‌زودی این آیین‌نامه توسط وزارت صمت جهت استحضار واردکنندگان ابلاغ خواهد شد.

    وی در این رابطه، اظهار کرد: درباره واردات خودروهای کارکرده و مناطق ویژه اقتصادی آیین‌نامه در موعد مقرر توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت تدوین و به دولت ارسال شد؛ این آیین‌نامه پس از طی بررسی‌های کارشناسی در کمیسیون‌های تخصصی و صحن دولت در نهایت  با اصلاحاتی تصویب شد و  به زودی ابلاغ می‌شود.

    علی‌آبادی تاکید کرد: با ابلاغ آیین‌نامه مذکور، واردات خودروهای کارکرده به کشور نیز نظام پیدا خواهد کرد  و دغدغه نمایندگان  نیز رفع خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط