فونیکسریمکسبهتام

کامیون‌ها هم به سامانه سپهتن مجهز می‌شوند

عصر خودرو- معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: در نشست کمیسیون ایمنی راه‌ها مصوب شد که کامیون‌ها و تریلی‌ها به سامانه سپهتن مجهز شوند.

کامیون‌ها هم به سامانه سپهتن مجهز می‌شوند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از صدا و سیما، کمال هادیان فر یکی از مسائل مهم در حوزه جابه‌جایی جاده‌ای بار و مسافر را تصادفات دانست و گفت: بر اساس برنامه ششم توسعه به ازای هر 10 هزار وسیله نقلیه 31 درصد کاهش تصادفات پیش بینی شده و تاکنون نیز اقداماتی برای تحقق این هدف انجام شده است.

    معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به گزارش آمار تصادفات در 9 ماه سال گفت: نرخ رشد تصادفات در ماه‌های اخیر نسبت به ابتدای سال، روند نزولی را طی کرده است و تمام تلاش خود را برای کاهش اثر بخش تصادفات به ویژه در دو ماه پیش رو انجام خواهیم داد تا نرخ صفر را در رشد تصادفات تجربه کنیم.

    وی به وجود 3 هزار و 200 نقطه پر حادثه در راه‌های کشور اشاره کرد و گفت: 877 نقطه از این نقاط، پر تصادف است و مصوب شده است سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با استفاده از منابع مولد سازی خود حداقل 400 نقطه را اصلاح و برطرف کند.

    معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: تاکنون 261 نقطه پر تصادف توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصلاح و برطرف شده و مابقی نقاط نیز باید تا پایان سال اصلاح و برطرف شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط