فونیکسریمکسبهتام

تسهیلات وزارت خانه‌های صمت و نفت برای خرید تاکسی برقی

عصر خودرو- رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تاکسی‌های برقی به زودی وارد چرخه خدمت رسانی می‌شود، گفت: با توجه به بالا بودن قیمت این خودروها نسبت به خودروهای معمولی، وزارت خانه‌های صمت و نفت از تاکسیرانان برای خرید آن حمایت می‌کنند.

تسهیلات وزارت خانه‌های صمت و نفت برای خرید تاکسی برقی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، مهدی چمران روز یکشنبه در ابتدای جلسه علنی شورا در جمع خبرنگاران افزود: وزارت صمت تاکسی‌های برقی را وارد کرده و رانندگان نیز سهام یک شرکت که در این خصوص تعیین شده را خریداری و به این شکل فعالیت خواهند کرد.

    رییس شورای اسلامی شهر تهران درباره سفر شهردار به چین هم گفت: دلیل عمده سفر شهردار تهران به چین تبدیل تفاهم‌نامه خرید اتوبوس‌ها به قرارداد است و تفاهم‌نامه‌ها در خصوص ساخت مسکن نیز دنبال خواهد شد.

    چمران در ادامه با بیان اینکه بیلبوردهای نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب از امروز در سطح شهر نصب خواهد شد، اظهار کرد: بازدید از این نمایشگاه از روز دهم بهمن ماه آغاز می‌شود.

    رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تذکرات اعضا به شهردار ارسال می‌شود و وی نیز به صورت مکتوب پاسخ می‌دهد، گفت: قرار نیست شهردار در صحن برای پاسخ به تذکرات حاضر شود و ما مکرر از دبیرخانه پاسخ تذکرات اعضا را پیگیری می‌کنیم.

    چمران با تاکید بر اینکه وظیفه عضو شورا تذکر است، یادآور شد: اگر قرار باشد جواب دهند باید مکتوب پاسخ داده شود و اینکه روند بچه دبستانی دنبال شود به صلاح نیست.

    وی با بیان اینکه تعدادی اتوبوس از بندرعباس وارد تهران خواهد شد، تاکید کرد: واردات انبوه اتوبوس‌ها پس از خرید از چین انجام خواهد شد البته تعدادی راننده از شهرستان‌ها وارد شهر می‌شوند که ترافیک را افزایش می‌دهند اما هنوز صحبتی برای انتخاب رانندگان انجام نشده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط