فونیکسریمکسبهتام

پنجمین نمایشگاه خودرو تهران (۷۳)

سومین فیدلیتی رونمایی شد

فیدلیتی XB۱ چه مشخصاتی دارد؟

عصر خودرو- کراس اوور کامپکت از برند Jetour و نام Dashing قرار است سومین عضو خانواده فیدلیتی بهمن موتور با نام فیدلیتی XB۱ باشد.

سومین فیدلیتی رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، فیدلیتی XB1 در بخش طراحی ظاهری از سبک طراحی خودرو های روز دنیا بهره می برد که این موضوع می تواند نکته مثبتی برای این خودرو به حساب آید. چراغ های اصلی این خودرو در بخش نمای جلو درون سپر قرار گرفته و چراغ های روشنایی روز به صورت نواری باریک در بالای آن تعبیه شده است. جلو پنجره این خودرو به صورت یکپارچه با سپر طراحی شده و سبک طراحی آن را تا حدی اسپرت کرده است. بدون شک یکی از اصلی ترین الگوهای طراحی این خودرو لامبورگینی اوروس بوده است.

    فیدلیتی XB1 که به نمایشگاه خودروی تهران آمده نسخه بنزینی است. این خودرو به پیشرانه 1.6 لیتری بنزینی TGDi مجهز است که توان تولید نهایت قدرت 197 اسب بخار و نهایت گشتاور 290 نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه تَر (WDCT) به چرخ های جلو می رسد. این دقیقا همان مشخصاتی است که در دیگر محصولات گروه چری نظیر فونیکس FX پرمیوم دیده می شود.

    فیدلیتی XB1 امکانات رفاهی و ایمنی قابل قبولی را در اختیار سرنشینان قرار می دهد که از جمله آنها می توان به؛ 6 کیسه هوای ده نقطه ای، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، کروز کنترل تطبیقی، رادار نقطه کور، رانندگی خودکار بین خطوط و… اشاره کرد. نسخه هایبریدی این خودرو می تواند حداکثر توان مجموع و ترکیبی تا 322 اسب بخار تولید کند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط