فونیکسریمکسبهتام

مدیر روابط عمومی شهرک اتومبیل گودرزی اعلام کرد:

افتتاح نخستین شوروم BM Cars در کشور توسط گروه خودرویی گودرزی

عصر خودرو- شهرک اتومبیل گودرزی به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه خودرویی در پایتخت و استان البرز که نماینده رسمی برندهای ایران‌خودرو، سایپا، مدیران خودرو(فونیکس و ام وی ام)، بهمن موتور، آمیکو، نیرو موتور، تیگارد موتور و صنایع خودروسازی ایلیا است به‌زودی اولین شوروم استانداردسازی شده برند وارداتی BM Cars را افتتاح می‌کند. مدیر روابط عمومی این مجموعه ضمن تائید این خبر، توضیحاتی را در این خصوص به خبرنگار عصر خودرو ارائه داد.

افتتاح نخستین شوروم BM Cars در کشور توسط گروه خودرویی گودرزی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، کسری شیروانی در ابتدا با بیان این موضوع که مجموعه BM Cars سه خودرو وارداتی از برند بستیون و هوگنچی را به بازار ارائه کرده و برند های دیگری نیز به زودی توسط این شرکت عرضه می شود گفت: نخستین شوروم استاندارد سازی شده این برند در منطقه22 تهران توسط شهرک اتومبیل گودرزی احداث‌شده است.

    وی افزود: در این مرکز که در آدرس بلوار امیرکبیر بلوار کاج نبش کوچه بنفشه 2 واقع‌شده اکنون خودروهای بستیون T77 حضور دارند و به زودی در اوایل هفته جاری خودروهای هونگچی هم به این شوروم اضافه خواهند شد.

    شیروانی افزود: مشتریان و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازید از محصولات این شرکت به شوروم اختصاصی گروه خودرویی گودرزی مراجعه کنند.

    وی افزود: فرصت تست درایو محصولات برای مشتریان با توجه به ضوابط موجود در نظر گرفته‌شده و علاقه‌مندان می‌توانند بعد از بازدید از خودروهای موردنظرشان، تجربه رانندگی با آن را نیز به دست بیاورند.

    مدیر روابط عمومی شهرک اتومبیل گودرزی با اشاره به این موضوع که اکنون خودروهای وارداتی برند BM Cars  در سامانه یکپارچه عرضه می‌شوند گفت: مشتریان و متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام کرده بودند و اولویت دریافت کرده بودند می‌توانند برای بررسی دقیق‌تر به‌منظور انتخاب خودرو موردنظرشان به شوروم این مجموعه مراجعه کنند و خودروهای بستیون و هونگچی را مورد تست و بررسی قرار دهند.

    وی افزود: علاوه بر این شوروم، در محل شهرک اتومبیل گودرزی که در کیلومتر 20 جاده فتح تهران واقع‌شده نیز مشتریان امکان تست درایو مقایسه خودروها را خواهند داشت.

    شرکت BM Cars نماینده واردات محصولات بستیون، هونگچی و چند برند مطرح دیگر است و از زیرمجموعه‌های گروه بهمن به‌حساب می‌آید. گروه خودرویی گودرزی نخستین شوروم استانداردسازی شده این شرکت را راه‌اندازی کرده است.

    در زیر نگاهی اجمالی به خودروهای وارداتی این برند خواهیم انداخت.

    بستیون T77
    بستیون T77 مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ است که قدرتی معادل 166 اسب بخار تولید می کند و این بازده را از طریق  یک گیربکس 7 سرعته DCT به محور جلو انتقال می دهد. بستیون T77 با در اختیار داشتن ACC، AEB و FCW بخشی از امکانات یک خودروی نیمه خودران را با خود به همراه دارد و ایمنی سرنشینان را به خوبی تامین می‌کند. قیمت این خودرو در سامانه یکپارچه  1 میلیارد و 946 میلیون تومان اعلام شده است. این خودرو در لیست امکانات خود موارد همچون سیستم ترمز جلو دیسکی خنک شونده، سیستم ترمز عقب دیسکی،  سیستم ضد قفل ترمز (ABS)، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، سیستم کمکی الکترونیکی ترمز (EBA)، سیستم کنترل کشش (TCS)، سیستم پایداری الکترونیکی (ESC)، ترمز اضطراری خودکار (AEB)، سیستم توقف خودکار (Auto Hold)، ترمز پارک برقی (EPB)، سیستم کنترل خودرو در سربالایی (HAC)، سیستم کنترل خودرو در سراشیبی (HDC)، سیستم ضد سرقت (Immobilizer)، سیستم هشدار دهنده تصادف از جلو (FCW)، سیستم هشدار دهنده حرکت بین خطوط (LDW)، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هوشمند ورود بدون کلید (Keyless)، سیستم نمایش لحظه ای فشار باد لاستیک ها (TPMS)، سیستم تشخیص مانع (سنسور پارک عقب)، سیستم ایمنی برخورد با مانع شیشه بالابر (Anti Pinch)، کیسه هوای جلو (راننده و سرنشین)، کیسه هوای جانبی صندلی جلو، کیسه هوای پرده ای، هشدار باز بودن کمربند ایمنی سرنشین های ردیف جلو و عقب، قفل شدن اتوماتیک درب ها هنگام حرکت، قفل کودک درب عقب، سیستم اتصال صندلی کودک (ISOFIX)، هشدار خستگی راننده، صندلی برقی راننده قابل تنظیم در 6 جهت به همراه گرمکن صندلی . سرنشین قابل تنظیم در 4 جهت به همراه گرم کن، پوشش چرمی صندلیها، صندلی عقب با قابلیت تا شدن 60 به 40، زیر آرنجی سرنشینان جلو، نور محیطی داخل کابین (Ambient Lighting)، چراغ مطالعه جلو و عقب، سیستم مالتی مدیا 12.3 اینچی TFT مجهز به بلوتوث، دوربین دید عقب، اعلان صوتی سرعت به صورت هوشمند، نشانگر دمای بیرون، شش عدد بلندگو، . روجی 12 ولت + یک پورت USB، قابلیت انتقال تصویر تلفن همراه به مولتی مدیا (Mirror Link)، جلو آمپر 12.3 اینچی TFT، روشنایی خودکار چراغ های جلو (Auto Light)، تنظیم ارتفاع چراغ های جلو به صورت دستی، سیستم روشنایی مشایعت تا درب منزل (Follow me home)،  سیستم نور بالای هوشمند، غربیلک فرمان چرمی مجهز به کلیدهای چند منظوره، فرمان با قابلیت تنظیم در دو جهت، تعویض دنده الکترونیکی، استارت دکمه ای، سانروف پانوراما، آینه داخلی ضد تابش نور، آینه های جانبی جمع شونده به همراه گرم کن، تهویه مطبوع اتوماتیک، دریچه هوا برای سرنشینان عقب  و برف پاک کن اتوماتیک (سنسور باران) به چشم می خورد.

    هونگچی E-QM5
    هونگچی، لوکس ترین برند خودروسازی چین و نخستین نشان خودروسازی این کشور است که 65 سال قبل متولد شد و اکنون یکی از زیرمجموعه های گروه FAW یا First Automobile Works در چین است. هونگچی، خودرو رسمی رییس جمهور چین و مقامات سیاسی این کشور و نماد لوکس ترین توانمندی صنعتی خودروسازی چین است. این خودروساز تنها محصولات پریمیوم و لوکس را در سبدش دارد که شامل انواع سدان و کراس اوور می شود. این خودرو یک سدان VIPبا فاصله 3 متری بین دو محور است که بیشترین فضای پای سرنشینان عقب در این کلاس را ارائه می کند و گروه بهمن روی در آن عبارت TAXI را نوشته تا هدف اصلی از واردات این خودرو را نمایش دهد.
    سدان تمام الکتریکی پریمیوم هونگچی، از باتری های 54 کیلووات-ساعتی بهره می برد که برای شارژ حتما به شارژر سریع اختصاصی نیاز دارد و با شارژ کامل امکان تردد 431 کیلومتری را فراهم می کند و اگر خیلی عجله داشته باشید، تنها طی 10 دقیقه شارژ مورد نیاز برای 100 کیلومتر برای شما فراهم می شود وشارژ سریع 20 تا 80 درصد این خودرو با شارژر مخصوص نیز نیم ساعت زمان می برد. موتور الکتریکی این خودرو توان تولید حداکثر قدرت 188 اسب بخار و حداکثر گشتاور 320 نیوتون متر را دارد و شتاب این سدان 5 متری حدود 8 ثانیه است. گیربکس این خودرو برای انتقال قدرت به محور جلو از نوع تک سرعته الکتریکی است.

    طراحی این سدان بر عهده Giles Taylor، طراح انگلیسی سابق رولز رویس بوده که پس از جایی از این خودروساز معتبر در سال 2019 به هونگچی پیوسته است. طراحی نسل هشتم رولز رویس فانتوم، رولز رویس کالینن بر عهده او بوده و برای ایرانیان جالب است که بدانند طراحی نسخه پایه سیتروئن زانتیا نیز توسط او در زمان همکاری با سیتروئن انجام شده است.

    این سدان 5 متری تمام الکتریکی به امکاناتی نظیر دوربین و سنسور پارک عقب، کروز کنترل، رینگ‌های 18 اینچی آلومینیومی، حالات رانندگی مختلف، صندلی‌های برقی، تریم چرمی کابین و فرمان، تهویه صندلی راننده، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر 10 اینچی، چراغ‌های LED، نورپردازی داخلی، سنسور نور و باران و سیستم تهویه اتوماتیک دو کاناله به همراه فیلتر ذرات مجهز شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم