فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری (۱۱)

دهمین برند معتبر تایر جهان در ایران

عصرخودرو: حدود ۳ سال از ورود یکی از معتبر‏ترین تایر‏سازان جهان یعنی برند PrimeWell به ایران می ‏گذرد . این شرکت یکی از زیر‏مجموعه‏ های بزرگ‏ترین تایر‏ساز چین یعنی برند GiTi است که در مجموع از ۹ برند تایرسازی این شرکت ، ۵ عدد برای تامین تایر مورد نیاز در چین فعالیت می‏ کنند و ۴ برند نیز در بازار‏های صادراتی عرضه می ‏شوند .

دهمین برند معتبر تایر جهان در ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵:۵۳

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، PrimeWell در بین این 4 برند صادراتی به عنوان با کیفیت ‏ترین و بهترین نمونه شناخته می‏ شود به گونه‏ ای که بریجستون به عنوان بهترین تولید‏کننده تایر در جهان این برند را به عنوان دومین سبد محصولاتش در بازار بزرگ آمریکا در تیراژ سالانه 5 میلیون‏ حلقه به فروش می ‏رساند . PrimeWell همچنین تنها برند زیر مجموعه بزرگ‏ترین تایر ساز چین است که در هر 4 کلاس خودروهای راهسازی ، باری ، صنعتی و سواری محصولات قابل ارائه به بازار دارد . حامد شاد‏کمالی کارشناس فروش تایر‏های پرایول در ایران از واردات کامل این تایر در تیراژ متوسط ماهیانه 25 هزار حلقه به ایران خبر می‏دهد . وی همچنین از گارانتی متفاوت این تایر‏های نسبت به رقبا در بازار سخن می‏ گو‏ید به نوعی که مشتریان تا پایان عمر تایر از خدمات گارانتی پرامول بهره می‏ برند. به گفته شادکمالی بر اساس رده‏ بندی وب‏سایت و موسسه معتبر TyrePress این برند حائز رتبه دهم بین تمام برند‏های معتبر جهان شده است و حتی برخی برند‏ها بعضا مطرح ژاپنی که در بازار ایران نیز حضور دارند در رتبه‏ هایی پایین‏ تر از این تایرساز چینی قرار گرفته ‏اند . وب‏سایت TireBusiness نیز بزرگ‏ترین تایر‏ساز چین را در رتبه 11ام جهان قرار داده است .

    شاد کمالی همچنین برای معرفی بهتر این شرکت چینی از سابقه حضور یکی دیگر از برند‏های این تایر‏ساز چینی در بازار ایران خبر داد . تایر‏های GT که سال‏ها بیان‏گر کیفیت متفاوتی از محصولات چینی در بازار ایران بوده ‏اند و اینک نوبت به برندی معتبر‏تر و با کیفیت‏تر از همان خانواده یعنی تایر‏های پرایمول رسیده است تا به دنبال ایجاد تغییر در نگاه مشتریان به بازار تایر باشد.

    تایر‏های پرایمول در انواع باری و سواری به بازار ایران عرضه می‏ شوند . در مجموع 18 مرکز فروش و خدمات در سراسر ایران وظیفه عرضه تایر‏های سواری پرایمول و 18 مرکز وظیفه عرضه تایر‏های باری را بر عهده دارند . عمده تایر‏های وارد شده برای خودرو‏های سواری قابل نصب روی انواع خودرو‏های اقتصادی و لوکس بازار به ویژه محصولات پر مصرفی همچون پراید ، پژو ، سمند ، تندر90 و ... است . شاد کمالی ؛ کارشناس فروش پرایمول در ایران همچنین از تلاش این شرکت برای عرضه مدل‏های اسپرت طی ما‏های آینده خبر داده است . تایر‏های پرامول از نظر قیمت‏گذاری در جایگاهی بالاتر از تایر‏های چینی بی‏کفیت بازار قرار می‏گیرد و در عین حال شرایط مناسب‏تری را نسبت به رقبای ژاپنی و اروپایی خود در اختیار مشتریان قرار می‏دهد . این برند سابقه همکاری 10 ساله با بریجستون در زمینه توزیع تایر‏های پرایمویل در آمریکا و استرالیا را دارد . همچنین کیفیت این تایر توسط شرکت کنترل کیفیت میرا در کشور انگلستان تضمین شده است . یکی دیگر از نقاط روشن در کارنامه تایر‏های پرایمول همکاری با خودروسازان بزرگی همچون شورولت و فیات است . بزرگ‏ترین خودروسازان چین نیز پیش از عرضه محصولاتشان کفش‏هایی از این برند بزرگ را انتخاب می‏کنند . شاید ریشه تفاوت در کیفیت چنین موفقی از چین را بتوان در بهره‏گیری از تجربیات مدیران فوق‏مجرب از امریکا ، انگلستان ، فرانسه ، ژاپن ، مالزی و اندونزی جست.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو