فونیکسریمکسبهتام

مدیر ارشد مسه فرانکفورت در شانگهای:

اتومکانیکای شانگهای به مرحله تازه ای وارد شده است

عصرخودرو: مدیر ارشد مسه فرانکفورت در شانگهای در حاشیه اتومکانیکا شانگهای نمایشگاه دایر شده در شانگهای را بزرگتری نمایشگاه قطعات، تجهیزات و سرویس های خودرویی در جهان پس ار فرانکفورت نامید و آن را جایگاه متخصصان صنعت اتومبیل خواند.

اتومکانیکای شانگهای به مرحله تازه ای وارد شده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸:۲۴

     

     

     

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» فیونا شیو در ادامه با بیان اینکه حال با 4900 غرفه گذار از بیش از 32 کشور، بیش از هرزمان دیگری حضور پررنگ صنعت چین و جهان را در این نمایشگاه شاهد هستیم افزود: این آمار که هم اکنون رکورد بی سابقه ای را در شانگهای ایجاد کرده است رشد 6 درصدی در مقایسه با نمایشگاه سال گذشته را نشان می دهد.

    به گفته وی رکورد دیگر مربوط به محل برگزاری نمایشگاه است. 220000 مترمربع فضا که 17 سالن را در برمیگیرد، رشد 5 درصدی در مقایسه با سال قبل را به نمایش گذاشته است.

    مدیر ارشد مسه فرانکفورت در شانگهای با اعلام اینکه این آمارها از ورود اتومکانیکای شانگهای به مرحله ای تازه خبر می دهد تصریح کرد: بررسی ها نشان از رشد سه بخش صنعتی حاضر در این نمایشگاه می دهد. برای بخش اکسسوری و تیونینگ رشد 10.4 درصدی، 7.3 درصد برای بخش لوازم یدکی و 1.9 درصد نیز در بخش قطعات این نمایشگاه در مقایسه با آمارهای سال گذشته رشد به چشم می خورد. البته پیش بینی ما از نمایشگاه امسال حضور 86000 بازدیدکننده نیز است که خود ایجاد کننده رکرودی دیگر در این نمایشگاه خواهد بود.

    کرمان موتوراکستریم