فونیکسریمکسبهتام

یک توزیع کننده لوازم یدکی:

برگزاری نمایشگاه به جلوگیری از عرضه کالاهای تقلبی کمک می‌کند

عصر خودرو: علیرضا دوست محمدی- توزیع کننده لوازم یدکی تصریح کرد: وجود تقلب در عرصه ماشین آلات سبک از معضلات عمده در این حوزه است که خرید از نمایندگی های معتبر یکی از راهکارهای مبارزه با این معضل است.

برگزاری نمایشگاه به جلوگیری از عرضه کالاهای تقلبی کمک می‌کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»،دوست محمدی گفت: تمام کالاها به منظور حفظ حقوق مشتری مصرف کنندگان باید همراه با گارانتی باشد تا مصرف کننده از کالای خریداری شده اطمینان کافی را بدست آورد.

    وی با اشاره به اینکه کالاهای وارداتی نیازمند توجه بیشتری هستند، اظهار کرد: کالاهای وارداتی باید ضمن رعایت استاندارد دارای گارانتی تعویض هم باشد تا در صورت عدم رضایت از خدمات کالا برگشت داده شده و رضایت مشتری فراهم آورده شود.

    این توزیع کننده لوازم یدکی خودرو معضلات شبکه توزیع را وجود مشکلات اقتصادی دانست و تصریح کرد: این موضوع نیازمند اصلاح و حمایت دولت برای رفع این نقص را می طلبد.

    دوست محمدی در ادامه وجود تقلب در حوزه ماشین آلات سبک را از دیگر معضلات عمده در این حوزه دانسته و افزود: وجود تقلب یا کالاهای کم کیفیت در این حوزه، مصرف کننده را دچار سردرگمی می‌کند که تنها راهکاری کمک کننده خریداری اجناس از نمایندگی‌های مجاز فروش است که بدین ترتیب درصد خطاپذیری به حداقل خود خواهد رسید.

    مدیر شرکت پارسیان قطعه سپهر درباره مزیت این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه‌های دیگر افزود: چون اتحادیه لوازم یدکی این نمایشگاه را برگزار می‌کند، هرشرکتی با هر برندی نمی‌تواند در آن حضور داشته باشد، بلکه این نمایشگاه با قوانین و محدودیت‌هایی روبه روست تا تنها برندهای معتبر و شناخته شده در آن حضوریابند.

    دوست محمدی در ادامه خاطر نشان کرد: گسترش شبکه فروش، تامین شبکه توزیع و بالابردن کیفیت ارائه خدمات به مصرف کنندگان از اهداف شرکت در نمایشگاه است در حقیقت ارائه بهترین قیمت با بهترین کیفیت هدف اصلی این صنف باید باشد تا در نتیجه به سالم سازی و شفاف سازی قطعات خودرو کمک کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط