فونیکسریمکسبهتام

تعقیب و گریز شبانه در خیابان‌های پایتخت با شلیک ۱۰ گلوله خاتمه یافت

عصر خودرو: ماموران پلیس در تعقیب و گریز شبانه خود با اعضای یک باند سرقت خودرو، ضمن شلیک ۱۰ گلوله کلت و کلاشینکف،‌ با هدف قرار دادن لاستیک خودروی سارقان، موفق به دستگیری اعضای این باند شدند.

تعقیب و گریز شبانه در خیابان‌های پایتخت با شلیک ۱۰ گلوله خاتمه یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ رضا صادقی‌پور  با اشاره به دستگیری دو سارق خودرو پس از شلیک 10 گلوله اظهار داشت: ساعت 2:50 بامداد ماموران گشت کلانتری 137 نصر، در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان ستارخان بودند که متوجه حضور یک خودروی پراید سبزرنگ با دو سرنشین می‌شوند که یکی از آن‌ها در حال سرقت از یک خودروی  دوو بژ بود.

    رئیس کلانتری 137 نصر افزود: ماموران با دیدن این صحنه، از دیگر واحدهای گشت انتظامی مستقر در محدوده مورد نظر درخواست کمک می‌کنند و با حضور واحدهای گشتی، متهمان متوجه حضور پلیس شده و سعی می‌کنند از دست ماموران فرار کنند.

    وی ادامه داد: با فرار هر دو متهم به وسیله پراید سبز رنگ، ماموران تعقیب و گریز با متهمان را آغاز می‌کنند و طی چند نوبت و از طریق بلندگوی پلیس، به متهمان دستور ایست داده و از آن‌ها می‌خواهند که خودروی خود را متوقف کنند ولی متهمان بدون توجه به دستورات مکرر ایست ماموران، به فرار خود ادامه می‌دهند.

    صادقی‌پور با بیان اینکه متهمان در هنگام فرار از دست ماموران، تمامی مسیر فرار خود تا مجیدیه را در خلاف جهت معابر یک‌طرفه طی می‌کردند، افزود: پس از بی‌توجهی متهمان به دستورات ایست پلیس، ماموران مجبور به استفاده از اسلحه شده و با سلاح کمری، 3 گلوله اخطار هوایی شلیک می‌کنند و به دلیل امتناع متهمان از دستورات پلیس، 2 گلوله به سمت تایرهای این خودرو شلیک می‌کنند.

    رئیس کلانتری 137 نصر با اشاره به رانندگی مخاطره آمیز متهمان در هنگام فرار از دست ماموران گفت: علی رغم شلیک‌های اخطار،‌ متهمان به هیچ وجه قصد تسلیم خود را نداشتند و با توجه به رفتار پرخطرشان در عبور از معابر یک طرفه و در خلاف جهت، ماموران مجبور به استفاده از اسلحه کلاشینکف شده و پس از شلیک دو تیر هوایی، لاستیک عقب خودروی پراید متهمان را مورد اصابت گلوله قرار دادند.

    وی با بیان اینکه پس از اصابت گلوله به لاستیک عقب خودروی متهمان، آن‌ها برای فرار از دست ماموران، اقدام به حرکت به صورت دنده عقب کرده بودند، اظهار داشت: علی رغم پنچر شدن لاستیک عقب خودروی پراید، متهمان مسیری حدود 5 کیلومتری را با سرعت بالا به صورت دنده عقب طی کردند که در نهایت ماموران به لاستیک‌های جلوی این خودرو شلیک کرده و پس از اصابت گلوله به لاستیک، خودرو در برخورد با جدول حاشیه خیابان متوقف شده و پلیس موفق به دستگیری هر دو متهم می‌شود.

    صادقی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های فنی اولیه مشخص شد متهمان از اعضای باند سارقانی هستند که با یکدستگاه خودروی پراید یشمی رنگ اقدام به سرقت لوازم خودروی شهروندان ساکن در محدوده گیشا و شهرآرا می‌کردند؛ از این رو متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمشان و شناسایی سایر مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو