فونیکسریمکسبهتام

رییس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد:

هیچکدام ازشرکت های خودروسازی سرخ آبی‌ها را نمی خرند

عصر خودرو : رییس سازمان خصوصی‌سازی در مراسم برگزاری سومین مزایده سرخ آبی‌ها به عوامل عدم فروش سهام استقلال و پرسپولیس در مزایده‌های قبلی اشاره کرد و گفت: برنده نهایی استقلال و پرسپولس در روز سه‌شنبه آینده معرفی می‌شود.

هیچکدام ازشرکت های خودروسازی سرخ آبی‌ها را نمی خرند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، میرعلی اشرف پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور در مراسم سومین مزایده واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که بعدازظهر امروز چهارشنبه در سازمان خصوصی‌سازی برگزار شد، اعلام کرد هیچ یک از شرکت‌های خودروسازی برای خرید سهام دو باشگاه سرخابی اقدام نکرده‌اند.

    وی در ادامه تشریح شرایط واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: از چهار پاکتی که برای این مزایده دریافت کرده بودیم هیچکدام از سوی شرکت های خودروسازی نبود تا تحلیل هایی که در این زمینه مطرح می شد بی اساس از کار درآید.

    در ادامه این نشست چهار پاکت دریافتی بدون اینکه بازشده باشد به خبرنگاران نشان داده شد و نمایندگان چهار متقاضی خود را به رئیس سازمان خصوصی سازی معرفی کردند.

    طبق اعلام رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور، امیررضا معظمی‌نیا، شرکت بهنام پیشرو کیش و استیل آذین ایرانیان برای خرید سهام پرسپولیس و شرکت شورایکو برای خرید سهام استقلال در این مزایده شرکت کرده‌اند.

    پوری‌حسینی در مورد مشخص شدن برنده نهایی خرید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: ما امروز در حضور نمایندگان چهار فرد و شرکت درخواست کننده پاکت ها را باز خواهیم کرد و محتوای این پاکت ها را بررسی می کنیم تا مشخص شود کدامیک اهلیت و شرایط برنده شدن در این مزایده را دارند.

    وی افزود: متقاضیان باید قبل از پایان وقت اداری روز سه شنبه ودیعه حضور در این مزایده را به حساب سازمان خصوصی سازی واریز می کردند. اگر محتوای پاکت ها باز شد و این ودیعه برای هر یک از متقاضیان کامل و یا کافی نبود، نام وی کنار گذاشته خواهد شد. البته اعتقاد دارم کارگروه واگذاری که متشکل از وزاری سه وزارتخانه است اهلیت همه این دوستان را تایید خواهد کرد و اگر نامی اعلام نشد حتما به خاطر واریز نکردن ودیعه است.

    پوری‌حسینی تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد تا سه شنبه هفته آینده برنده نهایی این مزایده را معرفی کنیم. البته این احتمال هم وجود دارد که این کار روز یکشنبه و یا دوشنبه هم انجام شود اما حداکثر روز سه شنبه اسامی برندگان معرفی خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط