فونیکسریمکسبهتام

موانع برداشته شود

استاندار البرز وعده اش را پیگیری کرد

عصرخودرو: نماینده عالی دولت در استان طی نشست مشترکی با مدیرعامل سازمان قطارشهری کرج، رئیس شورای اسلامی و تنی چند از اعضای پارلمان شهری وضعیت پروژه قطار شهری را بررسی کرد.

استاندار البرز وعده اش را پیگیری کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، " سیدحمیدطهایی" طی جلسه ویژه ای در محل استانداری، در دیداری مشترک با محمود دادگو رئیس شورای اسلامی شهر کرج، اصغر همتی مدیرعامل سازمان قطار شهری کرج و جمعی از اعضای شورای اسلامی که معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز در این نشست حضور داشت؛ ضمن دریافت گزارشی از روند اجرای پروژه قطار شهری گفت: راه اندازی قطار شهری یکی از مطالبات دیرینه مردم کلانشهر کرج بوده است و بنده نیز در بدو ورود به استان به عنوان اصلی ترین برنامه کلان در حوزه شهری تحقق این مطالبه را در دستور کار قرار داده ام.

    *وعده ای که به مردم داده شده باید محقق شود

    وی با تأکید بر اینکه راه اندازی دو خط از قطار شهری کرج وعده ای بوده است که پیش تر به مردم اعلام شده، تصریح کرد: هر گونه کاستی در روند اجرای طرح و تعویق در بهره برداری از آن قابل قبول نیست.

    *موانع به سرعت از مسیر قطار شهری برداشته شود

    طهایی ضمن بررسی چرایی و علت وجود معارضان در مسیر قطار شهری، با بیان اینکه باید موانع فنی در مسیر قطار شهری کرج به سرعت برداشته شود، تأکید کرد: دو مانع فنی و قانونی در دو ایستگاه E و C میدان حصارک و دانشگاه خوارزمی باید به سرعت طی دو طرح مطالعاتی و قانونی برطرف شود.

    استاندار البرز در این نشست، گزارشی از روند وضعیت مالی این پروژه را نیز دریافت کرد.

    گفتنی است، قطار شهری کرج بیش از دو دهه است که در عملیات ساخت قرار دارد و با پیگیری های مستمر"سیدحمیدطهایی چهارمین استاندار البرز"، پیمانکار این پروژه وعده داده است که 2 خط از قطارشهری کرج و حومه امسال روی ریل بهره برداری قرار گیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط