فونیکسریمکسبهتام

منصوری بیدکانی در گفت و گو با «عصرخودرو» عنوان کرد:

تعدد تصمیم گیری آفت تولید خودروهای سنگین در کشور

عصر خودرو: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تعدد تصمیم گیری در تولید خودروهای سنگین و نبود یک استراتژی مدون باعث شده تصمیم ها در این صنعت مقطعی و روزمره باشد و این آسیب جدی به تولید وارد می کند.

تعدد تصمیم گیری آفت تولید خودروهای سنگین در کشور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۲:۰۰

    مجید منصوری بیدکانی در گفت وگو با پایگاه خبری «عصرخودرو» با اشاره به تعدد تصمیم گیری در تولید خودروهای سنگین گفت: متاسفانه در صنت خودرو کشور مانند سایر صنایع ، سیاست های کلان و استراتژی مناسب وجود ندارد و به همین دلیل در این صنعت شاهد تعدد تصمیم گیری هستیم.
    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد : تصمیمات در تولید خودرو سنگین،  روزمره و مقطعی و نه براساس چشم انداز بلند مدت گرفته می شود و این امر قطعاً  آسیب های جدی به تولید خودروهای سنگین می رساند و مصرف کننده را نیز سرگردان  می کند.
    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: اما باید توجه داشت در حال حاضر دنیا در تولید خودرو چه سواری چه سنگین به سمت جهانی سازی حرکت می کند یعنی هر قطعه خودرو  در یک کشور تولید  می شود. یعنی  دو الی سه کشور با هم  خودرو تولید می کند.
    وی افرود : چه لزومی دارد که صفر تا صد یک خودرو را در کشور تولید کنیم. شاید خیلی سیاست صحیحی نباشد اگر بتوانیم با چند کشور در زمینه تولید خودروهای سنگین و سبک جوینت شویم و این  می تواند بازار جهانی را تضمین کند باید به سمت جهانی سازی برویم تا بازار جهانی را داشته باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط