فونیکسریمکسبهتام

همراهی گرن توریسمو ۶ با مدل جدید پژو

عصرخودرو: «ویژن جی تی» از پژو، جدیدترین مدل این شرکت وارد بازی «گرن توریسمو ۶» می شود.

همراهی گرن توریسمو ۶ با مدل جدید پژو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از موج، شتاب صفر تا 100 تنها در کمتر از 2 ثانیه در واقعیت غیر ممکن به نظر می رسد اما زمانی که پای طراحی خودرو برای بازی های ویدئویی در میان باشد می توان کمی اغراق کرد. در آخرین سری بازی های «گرن توریسمو» (Gran Turismo) مدل Vision GT از شرکت پژو با طراحی جذاب و ویژگی های خارق العاده تر از واقعیت دیده می شود.
    با همکاری تیم طراحی پژو و تیم مسابقه ای پژو به نظر مدل جدید Vision GT از Onyx الهام گرفته است. «اونیکس» یک طرحی جذاب بود که در سال 2012 توسط شرکت خودروسازی فرانسوی طراحی شد و همچنان نیز در نمایشگاه های مختلف به نمایش در می آید. در این بازی ویدئویی مدل پژو 9 سانتی متر با زمین فاصله دارد و عرض آن نیز تا 104 سانتی متر کاهش یافته و بدنه عضلانی آن تغییرات متعددی را تجربه کرده است.
    جذاب ترین جنبه این مدل پژو جایگزینی پنجره های کناری با بدنه مسعت یافته است به طوری که یک کابین با سقف شیشه ای معلق به وجود آورده است. شکل جالب این خودرو به آن اجازه می دهد با بدنه نزدیک به زمین و موتور قدرتمند خود مسیر را به سمت خط پایان ادامه دهد.
    زیر کاپوت این مدل یک موتور 3.2 لیتری V6 قرار دارد که 875 اسب بخار قدرت تولید می کند. همچنین گیرباکس 6 سرعته دستی این خودرو در کنار چهار چرغ فعال نمایشی از قدرت به نظر می رسد. بدنه سبک تر این خودرو به آن اجازه می دهد تنها در 1.73 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. روشن است که پژو در حال رقابت در دنیای مجازی با خودروهایی نظیر «شوی کاپارال 2 ایکس» است که شتاب آنها از صفر تا 100 تنها 1.5 ثانیه اعلام شده است.
    هیچ اشاره ای به سرعت نهایی این خودرو در بازی نشده است اما پژو به مخاطبان خود قول داده با استفاده از دیسک ترمز کربنی خود به نام «برمبو» امنیت را فراهم کند.
    اگرچه این خودرو یک خودرو رویایی در بازی های ویدئویی به نظر می رسد اما رقبایی همچون «پایکس پیک 208 تی 16» دارد که با موتور دو توربوشارژ 3.2 لیتری V6 785 اسب بخار قدرت تولید می کند و تنها 875 کیلوگرم وزن داشته و در 1.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد.
    بر اساس این گزارش، مدل «پژو ویژن جی تی» در شش رنگ به زودی در نسخه جدید بازی «گرن تورسیمو6» برای پلی استیشن 3 به بازار خواهد آمد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو