فونیکسریمکسبهتام

عابدینی گفت :

خودروسازان به جای خرید استقلال و پرسپولیس بدهی‌شان را بدهند

عصر خودرو : مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس می‌گوید ایران خودرو و سایپا به جای خرید استقلال و پرسپولیس بهتر است بدهی‌هایشان را بدهند. عابدینی همچنین تاکید کرد که از دولت بعید است چنین اشتباهی را مرتکب شود.

خودروسازان به جای خرید استقلال و پرسپولیس بدهی‌شان را بدهند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، امیر عابدینی درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال در هفته پایانی لیگ برتر اظهار کرد: از روزی که برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس آمده، ما همین نوع بازی را از پرسپولیس دیده‌ایم و بازیکنان در حد منطقی بازی کرده‌اند. در دربی، پرسپولیس بهتر از روزهای دیگر بود ولی یادمان نرود که استقلال هم بیمار است.

    وی افزود: نگاه کنید استقلال در چند بازی نتیجه نگرفته بود. استقلال در دربی هم سردرگم و بی برنامه بود. هرچند گاهی کورسویی از امید در استقلال دیده می‌شد ولی تیم پرسپولیس بیشتر «روی پا» و سرحال بود و منطق داشت.

    مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: باید به پرسپولیس تبریک گفت. آنها آخر لیگ خودشان را نشان دادند و این نوید می‌دهد که برانکو کار منطقی را در پیش گرفته است.

    عابدینی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس به دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو، یادآور شد: اگر اینطور باشد و دولت آقای روحانی چنین چیزی را اجرایی کند،تشخیص من این است که این دولت هیچ حرف درستی را به مردم نزده‌ است.

    وی افزود: با این حال با قانونمندی که من از دولت سراغ دارم، بعید می‌دانم این اشتباه بزرگ را مرتکب شوند. مگر می‌شود استقلال و پرسپولیس را به دو سیستم بدهکار سایپا و پیکان که مسئولیت‌های زیادی هم در تولید دارند، داد؟ آنها خودشان هم تیم  دارند که اتفاقا یکی از آنها به لیگ دسته اول سقوط کرد. این شرکت‌ها بضاعت و توان مدیریت تیمداری‌شان را ثابت کرده‌اند.

    مدیرعامل پیشین پرسپولیس ادامه داد: چطور دولت می‌خواهد دو امانت مردم را تحویل این دو شرکت بدهد. اعتقاد دارم این موضوع بر خلاف موازین و معیارهای اخلاقی دولت است.

    عابدینی با بیان اینکه بهتر است سایپا و ایران خودرو بدهی‌هایشان را بدهند، درباره پیگیری حسین هدایتی از طریق دیوان عدالت اداری، گفت: این شکایت از سوی شرکت استیل آذین ایرانیان که سهامی عام است، صورت گرفته. ما شکایت را در دیوان عدالت مطرح کرده و پیگیر هستیم. مرجع رسیدگی کننده به این موضوع از نظر ما دیوان عدالت اداری است و تنها این مرجع است که می‌تواند بگوید چه کار کنیم.

    وی تصریح کرد: برای همین ما درخواست دادیم تا مزایده چهارم در روز 29 اردیبهشت متوقف شود و منتظر جواب هستیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو