فونیکسریمکسبهتام

شگردی عجیب برای اغفال رانندگان آژانس

عصر خودرو : فردی که با شگردی خاص اقدام به اغفال و سرقت اموال و تلفن‌های همراه رانندگان خودروهای آژانس می‌نمود، توسط پلیس ‌شناسایی و دستگیر شد.

شگردی عجیب برای اغفال رانندگان آژانس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ بیدمشکی رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی، در تشریح جزییات این خبر گفت:در پی مراجعه تعدادی راننده خودرو آژانس به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه فردی با شیوه‌ای خاص اقدام به کلاهبرداری و اغفال آنان نموده، موضوع در دستور کار مامورین پلیس آگاهی قرار گرفت.

    سرهنگ بیدمشکی اظهار داشت: ‌محدوده جغرافیایی جرم پرونده در اختیار مامورین پایگاه ثامن قرار گرفت و در این خصوص تیم زبده‌ای از کاراگاهان آن پایگاه با دعوت از تعداد سه نفر شاکی، ‌روند رسیدگی به پرونده را آغاز و تحقیقات مقدماتی را با اخذ اظهارات آنان شروع و چهره فرضی متهم را ترسیم و در اختیار واحد گشتی پایگاه ثامن و مامورین نامحسوس اطراف حرم رضوی قرار دادند.

    وی افزود: ‌پس از مدتی کار گسترده پلیسی، کارآگاهان توانستند متهم را در اطراف حرم شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه در حالیکه قصد اغفال راننده آژانس دیگری را داشت دستگیر و به پایگاه ثامن منتقل کردند.

    رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی اظهار داشت: "وحید" که متهم این پرونده بود در اعترافاتش چنین اظهار داشت که با ورود به یک مغازه درخواست تاکسی تلفنی نموده و هنگامیکه راننده آژانس در محل مورد نظر حاضر می‌گردید از داخل مغازه خارج می‌شدم و سوار بر تاکسی به مقصد خود عزیمت و پس از طی مسافتی پیاده شده و داخل مغازه‌ای دیگر می‌گردیدم سپس از داخل مغازه با آژانس مذکور تماس و شماره تلفن همراه راننده را اخذ و طی تماس با راننده اعلام می‌کردم که پدر شخصی که شما سوار نموده‌اید بوده و با توجه به اینکه از درب مغازه ایشان را سوار نموده‌اید مبلغی وجه کم آورده به او بدهید و سپس برگردید و از مغازه بگیرید.

    سرهنگ بیدمشکی اذعان داشت: ‌در بازجویی‌های بعمل آمده از متهم تاکنون تعداد 15 نفر شاکی شناسایی گردیده و اموال مسروقه از بازرسی منزل متهم کشف، ضبط و تحویل مالباختگان گردید.

    رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اعلام اینکه متهم با تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی روانه دادگاه شده و از سوی مقام قضایی با قرار مناسب روانه زندان شد از آژانس‌های تاکسی تلفنی درخواست نمود در صورت موجود بودن اینگونه پرونده می‌توانند با مراجعه به پایگاه ثامن پلیس آگاهی واقع در کلانتری امام رضا (ع) ‌موضوع را تحت بررسی قرار دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو