فونیکسریمکسبهتام

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات و صنایع وابسته خودرو اصفهان (۲)

ساپکو میزبان بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو در اصفهان

عصر خودرو : یازدهمین نمایشگاه قطعات و مجموعه های خودروی اصفهان با حضور ۱۰۹ شرکت داخلی و خارجی برگزار می شود.

ساپکو میزبان بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو در اصفهان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکوپرس، در نمایشگاه امسال که از سی ام اردیبهشت ماه آغاز می شود، شرکت ساپکو با 25 سازنده خود حضوری پررنگ خواهد داشت و نمایندگانی از معاونت های کیفیت، فنی مهندسی، ساخت و خودکفایی، منابع انسانی و اقتصادی این شرکت پاسخگوی بازدیدکنندگان خواهند بود.

    در نمایشگاه یازدهم، ساپکو در سالن شیخ بهایی مجموعه نمایشگاهی اصفهان در فضایی به وسعت 1100 مترمربع همراه با شرکت های شبکه تامین خود به صورت یک پارچه و هدف مند حضور یافته، آخرین دستاوردهای صنعت قطعه سازی کشور را به نمایش خواهد گذاشت. همچنین شرکت هایی از آلمان، ایتالیا و چین هم زمان در این نمایشگاه به ارایه دستاوردهای خود و رقابت با سازندگان داخلی خواهند پرداخت.

    این نمایشگاه پس از نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران، دومین نمایشگاهی است که به صورت تخصصی در زمینه قطعات خودرو برگزار می شود و میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان به این صنعت در فضایی بالغ بر 4500 مترمربع و در سه سالن شیخ بهایی، میرداماد و نقش جهان خواهد بود.

    شرکت ساپکو به عنوان یکی از متولیان اصلی صنعت قطعه‏سازی کشور امسال نیز به معرفی هر چه بیشتر این صنعت به بازدیدکنندگان می پردازد. ارایه طرح ها و پروژه های انجام شده در سال 93 و شناسایی و ارتباط با سازندگان جدید توان مند در حوزه جغرافیایی اصفهان از مهم ترین اهداف ساپکو در نمایشگاه یازدهم است.

    همچنین این شرکت در نظر دارد با برگزاری نشست مشترک با دفاتر ساپکو و ایساکو به جمع آوری اطلاعات در خصوص کیفیت قطعات از سوی مشتریان بپردازد تا به ارتقای کیفی هدف گذاری شده توسط گروه صنعتی ایران خودرو در سال 94 جامه عمل بپوشاند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم