فونیکسریمکسبهتام

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات و صنایع وابسته خودرو اصفهان (۳)

کیفیت قطعه‌سازی در ایران روند رو به رشدی دارد

عصرخودرو: رئیس انجمن قطعه‌سازان استان اصفهان گفت: کیفیت قطعه‌سازی در ایران روند رو به رشدی دارد.

کیفیت قطعه‌سازی در ایران روند رو به رشدی دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، ابراهیم احمدی عصر امروز در نشست خبری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودرو در اصفهان با اشاره به شعار سال خودروسازان مبنی بر سال کیفیت اظهار کرد: کیفیت اتفاقی خلق‌الساعه نیست و نیازمند شرایط خاص و ویژه‌ای است.

    وی با اشاره به شرایط مطلوب برای بهبود کیفیت ساخت قطعات گفت: کیفیت قطعه‌سازی خودرو در ایران شرایط خوب و رو به رشدی دارد.

    رئیس انجمن قطعه‌سازان استان اصفهان با بیان اینکه تعدادی از قطعه‌سازان قطعات خود را به خارج از کشور صادر می‌کردند، اظهار کرد: مشکلات بانکی ناشی از تحریم‌ها این شرکت‌ها را با مشکل مواجه کرد.

    وی تصریح کرد: بنیان علمی و تخصصی نیروهای انسانی شاغل در صنایع ساخت قطعات خودرو و خودروسازی بسیار بالاست و اگر شرایط مساوی بین شرکت‌های ایرانی و خارجی ایجاد شود، به طور قطع شرکت‌های ایرانی توانایی رقابت با شرکت‌های خارجی را دارند.

    احمدی ریخته‌گری قطعات خودرو را صنعتی با مزیت اقتصادی بالا توصیف کرد و افزود: در این زمینه صادرات چشم‌گیری در سال‌های اخیر داشته‌ایم.

    وی از فعالیت 140 عضو در این انجمن خبر داد و گفت: بیش از 70 عضو این انجمن به طور مستقیم تامین‌کنندگان قطعات خودروهای داخلی هستند.

    بر اساس این گزارش، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودرو از 30 اردیبهشت تا دوم خردادماه در 4هزار و 500 مترمربع فضای مفید نمایشگاهی و مجموع 10 هزار مترمربع فضا در قالب چهار سالن، طی ساعات بازدید 16 تا 22 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان، میزبان عموم علاقه‌مندان خواهد بود.

    در این دوره از نمایشگاه، 110 شرکت از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و همدان و نمایندگی‌های فروش کشورهای کره جنوبی، چین، فرانسه، آلمان، ایتالیا و هند حضور یافته‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو