فونیکسریمکسبهتام

رئیس هیأت تحقیق و تفحص از خودروسازان:

حمایت از فوتبالی شدن خودروسازان نعمت زاده را به کارت زرد سوم نزدیک کرد

عصر خودرو : رئیس هیأت تحقیق و تفحص از خودروسازان با بیان اینکه حمایت وزیر صنعت از حضور شرکت های خودروساز در مزایده باشگاه های ورزشی جای سوال دارد،گفت:اگر وزیر کارت زرد سوم را از مجلس بگیرد این موضوع بدتر استیضاح خواهد بود.

حمایت از فوتبالی شدن خودروسازان نعمت زاده را به کارت زرد سوم نزدیک کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، علی علیو با انتقاد شدید از حضور شرکت‌های خودروساز در مزایده خرید باشگاه های پرسپولیس و استقلال، اظهارداشت: در حال حاضر خودروسازان خود متکی به دولت هستند پس چگونه است که پیشنهاد خرید باشگاه‌های ورزشی بدهکار را مطرح می‌کنند.

    وی با بیان اینکه خودروسازانی که خود دولتی هستند چگونه می‌خواهند این دو باشگاه را به صورت غیر دولتی اداره کنند، افزود: حضور خودروسازان در مزایده فروش باشگاه‌های فوتبال هیچ سنخیتی با عملکرد آنها نداشته و بسیار تأمل برانگیز است.

    علیلو اضافه کرد: هم اکنون دو باشگاه استقلال و پیروزی بدهی 2 تا 3 هزار میلیاردی دارند حال این سوال مطرح است خودروسازانی که بدهی بیش از 6 هزار میلیاردی به قطعه سازان را دارند با چه منابع مالی می خواهند هزینه‌های تولید خود و مدیریت این باشگاه‌ها را پرداخت کنند.

    وی با اشاره به اینکه البته قرار است دولت بدهی این دو باشگاه را پرداخت می‌کند، گفت: اما چه ضمانتی است که باز باشگاه های پرسپولیس و استقلال با بدهی روبه رو نشوند.

    رئیس هیأت تحقیق و تفحص از خودروسازان با بیان اینکه حمایت وزیر صنعت از حضور شرکت های خودروساز در مزایده باشگاه های ورزشی جای سوال دارد، اظهارداشت: وزیر در شرایط فعلی دو کارت زرد از مجلس دریافت کرده و اگر نتواند نمایندگان را نسبت به عملکرد خود قانع سازد کارت زرد سوم را دریافت می‌کند.

    علیلو با بیان اینکه فضای فعلی مجلس آماده استیضاح وزیر صنعت نیست، افزود: اگر وزیر کارت زرد سوم را از مجلس بگیرد این موضوع بدتر استیضاح خواهد بود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو