فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۹۹۰»

آغاز دور جدید اقدامات تبلیغاتی برای بنزین ۱۰۰۰ تومانی

عصر خودرو : وزارت نفت درباره دستاوردهای عرضه بنزین تک نرخی با قیمت یکهزار تومانی گزارشی تهیه و اعلام کرد: هم اکنون هزینه تولید بنزین در ایران به لیتری ۲۵۰۰ تومان رسیده است.

آغاز دور جدید اقدامات تبلیغاتی برای بنزین ۱۰۰۰ تومانی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، وزارت نفت با محوریت پایگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه (شانا)  امروز با تهیه چندین گزارش، تبلیغات درباره عرضه بنزین تک نرخی و با قیمت یکهزار تومانی را پس از توقف واریز سهمیه 60 لیتری بنزین 700 تومانی خرداد ماه خودروهای شخصی و موتورسیکلت ها را آغاز کرده است.

    در این گزارش‌ها وزارت نفت تاکید می کند که هم اکنون هزینه تولید بنزین در ایران به لیتری دو هزار و 500 تومان رسیده و از این رو فروش بنزین با قیمت‌های ارزان منجر به اختصاص یارانه های کلان توسط دولت شده است.

    علاوه بر این، در گزارش‌های تبلیغاتی وزارت نفت هزینه حذف 60 لیتر بنزین 700 تومانی خودروهای شخصی ماهانه حدود 60 هزار تومانی برآورد شده است.

    این گزارش‌ها در حالی توسط وزارت نفت به منظور آغاز عرضه بنزین تک نرخی 1000 تومانی منتشر شده است که بیژن زنگنه وزیر نفت دیشب در از تعیین تکلیف وضعیت قیمت بنزین تا سه روز آینده خبر داده است و تاکید می‌کند: هم اکنون تمامی گزینه‌های بنزینی روی میز دولت است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط