فونیکسریمکسبهتام

خطرآفرینی خودروهای حامل سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

عصرخودرو: استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به خطرآفرینی خودروهای حامل سوخت قاچاق و اتباع بیگانه غیرمجاز و خودروهای دارای سرنشین اضافی در جاده‌های استان برای مردم و مسافرین، خواستار توقیف اینگونه خودروها و اعمال جریمه‌های سنگین برای متخلفین شد.

خطرآفرینی خودروهای حامل سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، علی‌ اوسط هاشمی در جلسه کمیته حمل و نقل جاده‌ای استان که در استانداری برگزار شد، افزود: براساس مصوبه شورای تامین هیچ کس حق ندارد در حوزه جمعیتی و اماکن مسکونی استان با خودروهای حمل سوخت برخورد کند و مقابله با قاچاق سوخت باید در مبادی ورودی استان و محل‌های خروج خودروهای حامل سوخت در مرزها صورت گیرد، به گونه‌ای که جان مردم و دیگر خودروهای عبوری در مناطق مسکونی و جاده‌های استان در اثر برخورد با خودروهای سوخت کش به خطر نیفتد.

    وی بر آموزش مردم و همراه کردن آنان با برنامه‌های کاهش تصادفات جاده‌ای، تاکید و از اداره‌ها و سازمان‌های ذیربط خواست با گسترش برنامه‌های آموزشی و فرهنگی برای کاهش تلفات جاده‌ای که مانند زلزله‌ای مهیب هر ساله جان تعداد زیادی از مردم استان و کشور را می‌گیرد تلاش کنند.

    اوسط هاشمی، یکی از ضرورتهای اصلی استان را وجود جاده‌های امن و با گنجایش دانست و خاطرنشان کرد: نیاز به حرکت‌های جهشی برای تجهیز راه‌های استان به امکانات جاده‌ای و نظارتی و توسعه بزرگراه‌ها و آزادراه‌های استان است.

    وی، مدیران حوزه راه استان را موظف کرد برآوردی از ضرورت‌های استان در حوزه راه و امکانات جاده‌ای انجام داده تا در سفر قریب الوقوع وزیر راه به استان مطرح شود.

    استاندار، خواستار تدبیر اداره‌های کل راه و شهر سازی شمال و جنوب استان، پلیس راه و اداره حمل و نقل و پایانه‌های استان برای کاهش و اصلاح نقاط حادثه نیز جاده‌ها، توجه ویژه به ایمن سازی و توسعه کمربندی زاهدان، نظارت بر بهداشت و بهبود خدمت رسانی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی، کنترل بیشتر بر جاده‌های فرعی و روستایی و حذف سرویس‌های وانت از مدارس استان و جایگزینی آن با خودروهای ایمن با پرداخت تسهیلات ارزان به متقاضیان شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط