فونیکسریمکسبهتام

پارکینگ‌های خاص برای خودروهای لوکس

عصر خودرو : ثروتمندان مسلما خودروهای خود را در گاراژهای معمولی پارک نمی کنند. بلکه با پرداخت هزینه های گزاف خودروهای لوکس و گرانقیمت خود را در مکانهای عجیبی پارک کرده و یا به نمایش می گذارند.

پارکینگ‌های خاص برای خودروهای لوکس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از بازارخبر ، هزینه کردن برای خودروهای میلیون دلاری یکی از سرگرمی های ثروتمندان است. بنابراین آنها مسلما خودروهای خود را در گاراژهای معمولی پارک نمی کنند. بلکه با پرداخت هزینه های گزاف خودروهای لوکس و گرانقیمت خود را در مکانهای عجیبی پارک کرده و یا به نمایش می گذارند.
    پارکینگ با ویو

    ثروتمندان قصرهایی در آسمانها دارند و برای همین خودروهای خود را در طبقه آخر آسمانخراشها که به ویوی کامل شهر منتهی می شود پارک می کنند. یکی از این ارکینگ ها در پنت هاوس منطقه منهتن نیویورک است که مالک آن معمولا خودرو فراری را در طبقه آخر +ارک می کند.

    در یک گالری مدرن

    یکی از میلیاردرهای شهر لس آنجلس شش خودرو لوکس خود را در در یک گالری لوکس .و چرخان 70میلیون دلاری پارک کرده است. او نه تنها از نمایش خودروهای خود کسب درآمد می کند بلکه حفاظت از خودروهای خود راتضمین می کند.

    پارکینگ با مسیر مسابقه

    ثروتمندان با پرداخت یک میلیون دلار خودروهای لوکس خود را در ویلایی که مسیر مسابقه اختصاصی دارد پارک می کند. پارک خودرو در این ویلا نیازمند عضویت در آن است. علاوه بر پرداخت هزینه 85 هزار دلاری هزینه نگهداری از خودروها بنابر نوع مدل خودرو بین 400 تا 800 هزار دلار است.

    پنت هاوس

    گیل دزر از ملاکان شهر میامی پورشه ای دارد که آن را در طبقه 57 آسمان خراش (پنت هاوس)  پورشه پارک می کند. پورشه در اتاقی شیشه ای و به وسیله بالابر کاملا شیشه ای بالا می برد. در حال حاضر 22 میلیاردر در این آسمان خراش صاحب پارکینگ هستند.

    موزه گاراژ

    برخی از ثروتمندان که به عنوان مجموعه داران خودرو نیز معرفی می شوند با ایجاد موزه ای خودروهای لوکس یا قدیمی خود را برای نمایش می گذارند.نمونه آن مایکل دزر است که 1800 مدل خودرو را در موزه ای به وسعت 76 هزا مترمربع نگهداری می کنند.

    بنای تاریخی شخصی

    تعدادی از ثروتمندان با اقتباس از زندگی خود یا هرآنچه به آن علاقمندند اقدام به ساخت مجموعه خودرو خود کرده اند. نمونه آن جان استالوپی است که با اقتباس از پارک دوران کودکی اش موزه ای از خودروهای دهه 60 میلادی را نگهداری می کند.

     

    ماشین بانک

    بانک معمولا مکان مناسبی برای نگهداری از پول است در نیویورک نیز بانکهایی ویژه خودروهای گرانقیمت وجود دارد که نزدیک به 150 خودرو در آنجا نگهداری می شود. خودروهایی که در این بانک نگهداری می شود بیش از 2 میلیون دلار ارزش دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو