فونیکسریمکسبهتام

معاون عمرانی شرکت مترو تهران خبرداد:

افتتاح ۴ ایستگاه طی دو ماه آینده

هیچ ایستگاهی بدون پله برقی افتتاح نمی شود

عصر خودرو : معاون عمرانی شرکت متروی تهران با بیان اینکه اکنون ایستگاه های عبدل آباد، نعمت آباد، زین الدین ، نوبنیاد و شهرک قائم در خط ۳ مترو و ایستگاه بیمه یا جاده مخصوص در خط ۴ مترو مراحل پایانی بهره برداری را سپری می کنند گفت : ۴ ایستگاه از خط ۳ مترو طی دو ماه ه آینده افتتاح می شود.

افتتاح ۴ ایستگاه طی دو ماه آینده
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، صبح امروز در نشست خبری شرکت متروی تهران با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه طی دو ماه اینده ایستگاههای نیمه جنوبی خط 3 مترو بطور کامل به بهره برداری میرسد گفت : چند ایستگاه از نیمه شمالی خط 3 مترو نیز اماده بهره برداریست .

    معاون عمرانی شرکت مترو تهران و حومه با بیان اینکه تمامی ایستگاههای امده بهره بردایر با تجهیز کامل پلکان برقی به بههر برداری خواهند رسید تصریح کرد : طی یک برنامه ریزی جامع پله های برقی تمامی ایستگاههای خطوطو 6 و 7 نیز سفارش گذاری شده و شهروندان اطمینان داشته باشند هیچ ایستگاهی بدون پله برقی افتتاح نخواهد شد .
    معاون شرکت مترو با اشاره به  اینکه اکنون 156 کیلومتر خط مترو با 91 ایستگاه در شهر تهران مورد بهره برداری است که روزانه جابجایی  3.5 – 3.6 میلیون نفر از این طریق انجام می شود اظهار داشت : بالغ بر 100کیلومتر خط مترو نیز در خطوط 6 ،7 ، نیمه شمالی خط 3 ، مهرآباد و انشعاب نیاوران در حال ساخت داریم. در عین حال که 52 کیلومتر خط مترو نیز تا پرند در دست احداث است. 
    وی با بیان اینکه اکنون خط 6 مترو با طول 35 کیلومتر و 27 ایستگاه، 12 تا 15 درصد پیشرفت داشته است، گفت: خط 7مترو به طول 38 کیلومتر با 30 ایستگاه بالغ بر 45 درصد پیشرفت ساختمانی داشته به طوری که تا کنون 14 کیلومتر تونل سازی در این خط انجام شده است. 
    معاون شرکت مترو تهران تاکید کرد: نیمه شمالی خط 3 مترو به طول 17 کیلومتر و 11 ایستگاه، خط مهرآباد به طول 3 کیلومتر و 3 ایستگاه و انشعاب خط نیاوران به طول 6 کیلومتر با 4 ایستگاه در دست ساخت است.
    وی با تاکید بر اینکه اکنون و به منظور بهره برداری از ایستگاه های در دست ساخت به 3 هزار واگن نیاز داریم، گفت: هزار دستگاه سفارش داده شده و دو هزار دستگاه دیگر نیز در انتظار تایید فاینانس است . امیدواریم پیگیری های فاینانس از طریق دولت به نتیجه برسد که به محض آن سفارش 2 هزار واگن دیگر نیز گذاشته خواهد شد .
    به گفته وی طی یک سال آینده هزار واگن وارد خطوط مترو می شود که از این میزان 40 درصد تولید داخل و 60 درصد واگن ها خارجی است .
    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط