فونیکسریمکسبهتام

فردا صورت می‌گیرد

افتتاح رسمی سیستم پرداخت الکترونیکی کرایه‌های اتوبوس در همدان

عصر خودرو : رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان از افتتاح رسمی سیستم پرداخت الکترونیکی کرایه‌های اتوبوس در همدان از فردا خبر داد.

افتتاح رسمی سیستم پرداخت الکترونیکی کرایه‌های اتوبوس در همدان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، کامران گردان از افتتاح سیستم پرداخت الکترونیکی کرایه‌های اتوبوس درون‌شهری در همدان خبر داد و اظهار کرد: این سیستم فردا به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

    وی گفت: طی هفته‌های گذشته این کار به صورت آزمایشی در بعضی از مسیرها انجام شد تا مشکلات پیش رو مشخص شود.

    رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با اشاره به اینکه در هر اتوبوس فقط یک دستگاه کارتخوان تعبیه شده بود که آن هم در بخش آقایان بود، افزود: این مسئله انتقاد خانم‌ها را در پی داشت که تصمیم گرفتیم برای قسمت خانم‌ها نیز دستگاه کارتخوان را تعبیه کنیم.

    وی با بیان اینکه قیمت کارت‌ها بدون شارژ یک‌هزار و 500 تومان است، افزود: شهروندان می‌توانند به دلخواه خود تا سقف 30 هزار تومان کارت خود را شارژ کنند.

    گردان با اشاره به اینکه استفاده از این کارت صرفه‌جویی در زمان و هزینه را در پی خواهد داشت، گفت: درصدد هستیم تا 5 هزار کارت بلیت رایگان را در بین عموم مردم توزیع کنیم.

    وی با بیان اینکه به دنبال قطعی شدن این موضوع هستیم، اظهار کرد: اعطای رایگان این تعداد کارت فعلاً قطعی نشده ولی به دنبال تحقق آن هستیم.

    رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان در پایان تصریح کرد: استفاده از کارت بلیت در یک ماه اول شروع به کار با تخفیف است و استفاده‌کنندگان از کارت از تخفیف 10 درصدی برخوردار می‌شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط