فونیکسریمکسبهتام

آمادگی ۱۱۰ دستگاه خودرو برای انتقال زائران مرقد مطهر به حرم عبدالعظیم (ع)

عصر خودرو : معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ از خدمت رسانی ۷۰ دستگاه اتوبوس و ۴۰ دستگاه ون برای جابجایی زائران مرقد مطهر امام خمینی (ره) به سمت حرم شاه‌عبدالعظیم حسنی (ع) خبر داد.

آمادگی ۱۱۰ دستگاه خودرو برای انتقال زائران مرقد مطهر به حرم عبدالعظیم (ع)
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا اسرافیلی‌نژاد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20  با بیان اینکه زائران حرم مطهر هر ساله پس از اتمام مراسم ارتحال، برای زیارت به سمت حرم شاه‌عبدالعظیم حسنی مراجعه می‌کنند، اظهار کرد: یک خط ویژه برای انتقال این زائران از ایستگاه مترو شهر ری به سمت حرم عبدالعظیم (ع) در نظر گرفته شده است.

    وی افزود: علاوه بر خط ویژه اتوبوس، 110 دستگاه خودروی حمل و نقل عمومی در غالب 70 دستگاه اتوبوس و 40 دستگاه ون نیز برای اعزام زائران به حرم شاه‌عبدالعظیم (ع) خدمت رسانی می‌کنند.

    معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 با اشاره به ساماندهی پارکینگ‌های اطراف حرم عبدالعظیم گفت: در جهت تسهیل عبور و مرور زائرین  یک هزار فضای پارکینگ در ضلع جنوبی، 800 فضای پارکینگ در ضلع غربی، 350 فضای پارکینگ در فضای شرقی و همچنین 150 فضای پارک خودرو در ضلع شمالی حرم در نظر گرفته شده است.

    وی با اشاره به وضعیت ترافیک در منطقه افزود: جریان ترافیک در منطقه مناسب بوده که البته در بعضی از خیابان‌ها شاهد انسداد موقتی جریان عبور و مرور خودروها هستیم.

    اسرافیلی نشان در پایان تاکید کرد: با توجه به حجم بالای ورود خودروها به منطقه به منظور زیارت حرم شاه‌عبدالعظیم حسنی (ع) شهروندان به جای خودورهای شخصی از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا علاوه بر کاهش آلودگی هوا از انسداد خیابان‌های اطراف حرم جلوگیری شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط