فونیکسریمکسبهتام

معاون بهره برداری شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران خبر داد:

۱۲۰ دستگاه اتوبوس دوکابین وارد خط ۷ بی آر تی شد

عصر خودرو: معاون بهره برداری شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: از ابتدای هفته جاری ۱۲۰ دستگاه اتوبوس دوکابین جایگزین ۴۰۰ دستگاه اتوبوس تک کابین در خط ۷ بی ار تی شد.

۱۲۰ دستگاه اتوبوس دوکابین وارد خط ۷ بی آر تی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سلیمان جلالی زاده با تاکید بر اینکه طی روزهای گذشته به دلیل جایگزینی اتوبوس ها چند ساعتی با مشکل و تاخیر در سرویس دهی مواجه بودیم تصریح کرد: با توجه به اینکه اکنون 120 دستگاه اتوبوس در این خط فعال هستند بسیاری از شهروندان تصور میکنند اتوبوس در خط نیست این در حالیست که ضمن پوزش از شهروندان اعلام میکنیم مشکلات این خط با ورود اتوبوس های دو کابین بطور کامل برطرف خواهد شد.

    وی گفت: خط 7 بی ار تی در مسیر ولیعصر – راه آهن مهمترین و پر تردد ترین خط بی ار تی شهر تهران است که روزانه بالغ بر 500 هزار نفر از طریق این خط جابه جا می شوند.

    وی گفت: از آنجایی که بیشترین نارضایتی شهروندان از خط 7 بی ار تی بود و بعضا شهروندان نسبت به دریافت کرایه در داخل اتوبوس توسط راننده ، توقف های طولانی مدت، سبقت های شدید و ... معترض بودند، اتوبوس های دو کابین جایگزین تک کابین شدند بطوریکه اکنون خط 7 بی ار تی به مانند سایر خطوط بی ار تی فعالیت خواهد داشت.

    سلیمانی در پایان اعلام کرد: طی هفته آینده نیز فرایند دریافت کرایه نیز به مانند سایر خطوط بی ار تی در ایستگاهها صورت خواهد گرفت و رانندگان بطور مستقیم اجازه دریافت وجه نخواهند داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط