فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو شیراز ۹۴ (۱۳)

میراث سوبارو در شیراز معرفی شد

عصر خودرو: شرکت سیف خودرو، نماینده انحصاری سوبارو ژاپن در ایران، در نخستین روز از نمایشگاه خودرو شیراز نسل جدید سدان متوسط سوبارو لگاسی را رونمایی کرد. این شرکت همچنین شرایط فروش ویژه ای را برای نمایشگاه شیراز در نظر گرفته است که بر اساس آن مشتریان با پیش پرداخت ۷۵ تا ۹۵ میلیون تومان یکی از ۴ مدل سوبارو در بازار ایران را برای خرید انتخاب کنند.

میراث سوبارو در شیراز معرفی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴:۰۰
  • میراث سوبارو در شیراز معرفی شد
  • میراث سوبارو در شیراز معرفی شد
  • میراث سوبارو در شیراز معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، شاسی بلند سوبارو فارستر ، با قیمت 209.4 میلیون تومان بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده نخستین محصو سوبارو در بازار یاران است که به گفته مسئولان این شرکت از بدو ورود در سال گذشته تا کنون همواره در دسترس مشتریان بوده است . متقاضیان این خودرو در شرایط اعلام شده از سوی سیف خودرو می توانند با پیش پرداخت 95 میلیون تومان و پرداخت مبلغ 65 میلیون تومان در مرحله دوم ، البقای قیمت را در هنگام تحویل طی موعد 90 روزه پرداخت کنند.
سدان جدید لگاسی(میراث)  که در روز نخست این نمایشگاه رونمایی شد با چهره جدید و زیبا ، در مدل 2015 با قیمت 199.5 میلیون توما به مشتریان عرضه می شود که با چنین قیمتی می تواند رقیب سرسختی برای خودرویی همچون تویوتا کمری در بازار باشد . لگاسی در حالی به بازار سدان های متوسط ایران قدم می گذارد که عملکرد فنی بر پایه تکنولوژی سوبارو آن را یک پله بالاتر از رقبا قرار می دهد و مشتریان خاص را به سمت خود جذب می کند.لگاسی از سال 1989 توسط سوبارو تولید می شود و خودرویی که در نمایشگاه شیراز رونمایی شد نسل ششم این خودرو است که از ورودش به بازار کمتر از یک سال می گذرد و سیف خودرو این خودرو را زودتر از بسیاری کشور های حاشیه خلیجه فارس در ایران معرفی کرده است . پیشرانه 2.5 لیتری این خودرو توانایی تولید حداکثر توان 175 اسب بخار را داراست و لگاسی بر خلاف تمامی رقبایش در بازار به سیستم AWD  ( چهار چرخ متحرک دائم) مجهز است که در هیچ خودرو هم کلاسی به چشم نمی خورد و یکی از مهم ترین دلایل تمایز سوبارو در مقایسه با دیگر برند ها است .
شرکت سیف خودرو همچنین برای اولین بار در نمایشگاه شیراز فروش محصول جدیدش را آغاز کرده است . این خودرو سوبارو XV نام دارد و به عنوان نسخه کراس خودرو آشنای ایمپرزا شناخته می شود . سیف خودرو مدل XV را در دو تریم فول و نیمه فول به مشتریان عرضه می کند که به ترتیب 181 و 169 میلیون تومان قیمت دارند . مشتریان با پیش پرداخت های 82 و 75 میلیون تومان می توانند این دو خودرو را برای تحویل 90 روزه ثبت نام کنند. XV یکی از پرفروش ترین محصولات سوبارو در جهان است که در صورت عرضه به بازار ایران ، رقیب همکلاسی را پیش رویش نخواهد دید .
مسئولان ارشد شرکت سیف خودرو ،  تحویل محصولات در بهترین زمان و موعد 90 روزه را تضمین کرده اند . همچنین لازم به ذکر است ، تمامی شرایط فروش محصولات سوبارو شامل سود مشارکت 24 درصد خواهند شد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط