فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی کاشمر

سارق خودرو در کمتر از ۲۰ دقیقه به دام پلیس افتاد

عصر خودرو : فرمانده انتظامی کاشمر از به دام انداختن سارق خودرو در کمتر از ۲۰ دقیقه پس از وقوع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سارق خودرو در کمتر از ۲۰ دقیقه به دام پلیس افتاد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازفارس، ابوالقاسم باقری  اظهار داشت: در پی اعلام سرقت یک خودروی وانت پیکان به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 کاشمر، بلافاصله طرح مهار توسط واحدهای انتظامی به اجرا درآمد.

    وی با بیان اینکه با هوشیاری واحدهای گشت انتظامی، خودروی سرقتی در خیابان 17 شهریور کاشمر رویت شد، ادامه داد: ماموران گشت پلیس آگاهی شهرستان سارق را در حین انتقال خودروی سرقتی به مخفیگاهش دستگیر کردند.

    فرمانده انتظامی کاشمر با اشاره به اینکه سارق 34 ساله دستگیر شده دارای سابقه سرقت است، خاطرنشان کرد: فرد سارق در بازجویی‌های پلیسی خود مدعی شد که در حین پرسه‌زنی در خیابان 17 شهریور با خودروی وانت پیکانی که درب آن باز بود مواجه شده و لذا در یک لحظه تصمیم به سرقت خودرو گرفته است.

    باقری با بیان اینکه سارق دستگیر شده پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا می‌شود به شهروندان توصیه کرد که نکات امنیتی و پیشگیرانه را از قبیل قفل ضد سرقت، قفل فرمان و دزدگیر رعایت کنند تا وسیله نقلیه آنها مورد سرقت قرار نگیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط