فونیکسریمکسبهتام

با تصویب شورای شهر؛

نرخ کرایه تاکسی در سنندج ۲۵ درصد افزایش یافت

عصر خودرو : با تصویب شورای اسلامی شهر سنندج از امروز نرخ کرایه تاکسی در مرکز استان کردستان ۲۵ درصد افزایش یافت.

نرخ کرایه تاکسی در سنندج ۲۵ درصد افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، در حالی که به دنبال افزایش قیمت بنزین در کشور، رانندگان تاکسی در سنندج قیمت های خود را افزایش داده بودند ولی با تاخیری چند ماهه با تصویب شورای اسلامی شهر سنندج نرخ افزایش کرایه تاکسی در سنندج 25 درصد افزایش یافت.

    افزایش نرخ تاکسی در سنندج قرار است از امروز اعمال شود و بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر سنندج در بعضی از مسیرها 20 درصد و در بعضی دیگر از مسیرهای این شهر حدود 25 درصد نرخ های حمل و نقل مسافر افزایش یافته است.

    مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج در همین رابطه اظهار داشت: نرخ های امسال همانند سال گذشته با پیشنهاد رانندگان و بررسی های کارشناسانه طی جلساتی با حضور نمایندگان تاکسیرانان در اسفند ماه سال گذشته تقدیم شورای شهر شد و پس از تصویب جهت تایید نهایی به فرمانداری ارسال شد.

    امجد اردلان بیان کرد: بر اساس نرخهای جدید در سالجاری درصد بالایی از مسیرها 20 درصد افزایش داشته است و در برخی موارد نیز افزایش نرخ ها 25 درصد است.

    وی از چاپ برچسب نرخ های جدید خبر داد و گفت: طی چند روز آینده این برچسب ها در بین رانندگان تاکسی توزیع خواهد شد و آنها موظف به رعایت این نرخ جدید برای حمل و نقل مسافر هستند.

    مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج گفت: بر اساس نرخهای جدید مسیر میدان آزادی به میدان انقلاب با 3000 ریال دارای کمترین نرخ و همچنین مسیر چهار راه انقلاب به روستاهای دوشان، قار و آساله با قیمت 8500 ریال دارای بیشترین قیمت است.

    اردلان افزود: در حال حاضر تعداد 3080 دستگاه تاکسی در شهر سنندج فعالیت دارند که از این تعداد هزار و 552 دستگاه به صورت گردشی و هزار و 528 دستگاه هم بصورت مسیری در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

    وی خطاب به شهروندان سنندجی عنوان کرد: سامانه پیامکی 10000204 بصورت شبانه روزی آماده در یافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت است و مشکلات ارسال شده از سوی همشهریان در کمترین زمان ممکن بررسی و پیگیری می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط