فونیکسریمکسبهتام

قالیباف خبرداد:

ادامه خط ۳ متروی تهران به اسلامشهر

عصر خودرو : شهردار تهران با اشاره به برگزاری جلساتی با اعضای شورای شهر و شهردار اسلامشهر گفت: با توافقاتی که صورت گرفته است بخش جنوبی خط ۳ متروی تهران به اسلامشهر وصل خواهد شد.

ادامه خط ۳ متروی تهران به اسلامشهر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف در مراسم افتتاح ایستگاه عبدل‌آباد از بخش جنوبی خط 3 متروی تهران، اظهارداشت: ما وعده دادیم که هر ماه یک ایستگاه در تهران به بهره‌برداری برسد که خوشبختانه این کار با همت دوستان عملی شده است.

    وی تصریح کرد: استفاده از مترو صرفه جویی در وقت و هزینه است و شهرداری تهران تلاش دارد خطوط مترو در جنوب تهران را کامل کند.

    شهردار تهران با بیان اینکه افتتاح هر ایستگاه و احداث یک کیلومتر از خطوط مترو از لحاظ فنی، اجرایی، طراحی، تجهیزات و امکانات سختی‌های بسیاری را دارد، گفت: بقیه کلان شهرها نیز از جمله تبریز، اصفهان، شیراز احداث خطوط مترو را در دستور کار خود دارند که برخی از اوقات دولت توجه بیشتری را به آنها دارد که البته ما گلایه نداریم و باز هم خوشحالیم.

    قالیباف گفت: ساخت مترو به اقتصاد ملی کمک می‌کند و مصداق اقتصاد مقاومتی است.

    شهردار تهران با تاکید بر اینکه متروی تهران در آینده نزدیک خود را به عدد 200 کیلومتر خواهد رساند، افزود: زمانی که تورم و رکود باشد به هر حال ما نیز در نرخ‌ها امکانات، تجهیزات، مشکلات ارزی و بانکی با موانعی روبرو هستیم که امیدواریم دولت در این زمینه شهری مدیریت شهری را یاری کند.

    وی افزود: ما با خدای خود عهد کرده‌ایم و به مردم خود قول داده‌ایم و قطعاً هیچ یک از سختی‌ها و موانع ما را از برنامه‌ریزی و خدمت در شهر تهران دور نخواهد کرد.

    شهردار تهران تصریح کرد: ما به مردم جنوب شهر مدیون هستیم و افتخار می‌کنیم که در این منطقه کارهای بزرگی را انجام بدهیم.

    قالیباف در ادامه با اشاره به خطوط حومه تهران فت: در دولت گذشته بخش حومه تهران را از شهرداری تهران گرفتند و عنوان کردند که ما خودمان این کار را انجام می‌دهیم و ما نیز با آنها موافقت کردیم اما در سالیان گذشته در حومه تهران در خصوص احداث خطوط مترو اتفاقی نیفتاده است.

    وی گفت: طرح در سالهای پایانی دولت دهم مجداً تصمیم گرفت شد که متروی تهران و حومه را به شهرداری واگذارنند و ما دو مرتبه کار را شروع کردیم.

    وی با اشاره به ادامه بخش جنوبی خط 3 متروی تهران به اسلامشهر گفت: در این زمینه جلساتی با شورای شهر و شهردار اسلامشهر برگزار شده است و امیدواریم بتوانیم در این زمینه اقدام موثری را انجام دهیم چرا که در منطقه اسلامشهر بیش از 2 میلیون نفر زندگی می‌کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو