فونیکسریمکسبهتام

تنها یک هفته تا پایان تخفیف ویژه نگین خودرو

عصر خودرو: نگین خودرو با هدف رضایتمندی مشتریان، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران اقدام به تسهیل شرایط خرید خودرو کرد.

تنها یک هفته تا پایان تخفیف ویژه نگین خودرو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، بر این اساس طبق اعلام واحد بازاریابی نگین خودرو 3 خودرو داستر، فلوئنس دستی و سفران 2000 سی سی را با تخفیف ویژه ماه مبارک رمضان در تعدادی محدود و صرفا برای 10 روز عرضه می کرد که از این فرصت یک هفته باقی است.
    در زیباترین روز های ماه مهمانی خدا فرصتی دیگر برای مشتریان رنو فراهم شده تا بتوانند مالک محصولات این برند اروپایی با شرایط ویژه باشند و از رانندگی با این اروپایی لذت ببرند.
    خودروی رنو داستر که از پرفروش ترین شاسی بلندهای اروپایی است و توانسته بسیاری از گواهینامه های ایمنی بین المللی را کسب کند در این طرح فروش ویژه، به دو صورت نقدی و اقساطی عرضه می شود که در مدل نقدی، با تخفیف 65 میلیون ریالی همراه است و در مدل اقساطی آن، تسهیلات 360 میلیون ریالی با دوره بازگشت 12 ماهه و بدون بهره در نظر گرفته شده است.
    محصول دیگر رنو که در این طرح فروش ویژه عرضه می شود خودروی سفران 2000 سی سی است که یکی از لوکس ترین محصولات برند رنو در دنیاست و این خودرو زینت بخش جشنواره کن امسال نیز بود.
    سفران در کلاس D تولید شده و به واسطه طراحی بسیار زیبا و کیفیت مثال زدنی توانسته است موقعیت خوبی در بین خودروهای لوکس بدست آورد. رنو سفران 2000 سی سی با تخفیف 100 میلیون ریالی به صورت نقدی به فروش می رسد  و در مدل فروش اقساطی با وام 420 میلیون ریالی با دوره بازگشت 12 ماهه و بدون بهره عرضه خواهد شد.
    نگین خودرو، درکنار دو محصول فوق، خودروی فلوئنس دستی که به عنوان نسل سوم مگان در شرکت رنو تولید و عرضه شده را با شرایط ویژه ای به فروش می رساند.
    فروش نقدی این محصول که تنها اروپایی بازار ایران است که با موتور 2000 سی سی و گیربکس دستی روانه بازار شده با تخفیف 60 میلیون ریالی صورت می پذیرد و در مدل اقساطی تسهیلات 360 میلیون ریالی با دوره بازگشت 12 ماهه و بدون بهره به مشتریان ارائه می شود.
    این طرح فروش ویژه از روز شنبه مورخ 6 تیر در کلیه نقاط فروش و نمایندگی های مجاز شرکت نگین خودرو آغاز شده و تا روز جمعه 16 تیر ادامه خواهد داشت.
    در این طرح تمامی محصولات نگین خودرو با قیمت قطعی به فروش می رسند و دارای 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی می باشند.
    علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به شعبات فروش نگین خودرو در تهران، نمایندگی های مجاز سراسر کشور و پایگاه اطلاع رسانی شرکت نگین خودرو مراجعه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو