فونیکسریمکسبهتام

رئیس اداره اطلاع‌رسانی پلیس راهور ناجا خبر داد:

عدم توجه به جلوی راننده تاکسی حادثه آفرید

مجروح شدن راننده و چهار سرنشین تاکسی

عصر خودرو : رئیس اداره اطلاع‌رسانی پلیس راهور ناجا از تصادف یک دستگاه سواری تاکسی سمند با یک دستگاه مینی‌بوس در مسیر غرب به شرق حکیم خبر داد و گفت: متأسفانه به دلیل عدم توجه به جلوی راننده تاکسی سمند، راننده و چهار سرنشین تاکسی مجروح شدند.

عدم توجه به جلوی راننده تاکسی حادثه آفرید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سرهنگ مراد مرادی رئیس اداره اطلاع‌رسانی پلیس راهور ناجا با اعلام خبر فوق، اظهار داشت:‌ در ساعت 14 و 20 دقیقه روز جاری یک دستگاه سواری تاکسی سمند در مسیر غرب به شرق حکیم قبل از اباذر به صورت جلو به عقب با یک دستگاه مینی‌بوس تصادف می‌کند.

    رئیس اداره اطلاع‌رسانی پلیس راهور ناجا تصریح کرد: این تصادف منجر به خسارت شدید و مجروحیت راننده تاکسی و چهار سرنشین تاکسی سمند شد.

    این مقام ارشد راهور فاتح، علت این تصادف را بی‌احتیاطی راننده تاکسی سمند و عدم توجه به جلو عنوان کرد.

    وی گفت: به دنبال این تصادف، هم‌اکنون ترافیک در بزرگراه حکیم وجود دارد؛ البته با استفاده از خودروهای امدادی، تاکسی و مینی‌بوس به کناره بزرگراه انتقال پیدا کردند و مجروحین نیز بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند.

    رئیس اداره اطلاع‌رسانی پلیس راهور ناجا به رانندگان توصیه کرد که همواره فاصله طولی مناسب داشته باشند و در هنگام رانندگی، توجه به جلو را داشته باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط