فونیکسریمکسبهتام

حادثه رانندگی در قزوین یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت

عصر خودرو- رئیس پلیس‌راه استان قزوین گفت: تغییر مسیر ناگهانی یک دستگاه سواری پراید در استان یک کشته و ۲ مصدوم بر جای گذاشت.

حادثه رانندگی در قزوین یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، به نقل از روابط عمومی مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان قزوین، بهرام زینلی در این باره اظهارداشت: روز گذشته یک فقره تصادف جرحی در اتوبان لاین جنوبی آزادراه قزوین ـ تهران مقابل پادگان جوادنیا به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مخابره شد.

    وی افزود: با حضور تیم گشت پلیس‌راه قزوین در محل و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه سواری پراید در حال تردد بوده که به علت تغییر مسیر ناگهانی با یک دستگاه سواری پراید نقره‌ای به شدت برخورد می‌کند.

    رئیس پلیس‌راه استان قزوین اضافه کرد: در این سانحه یک نفر به علت شدت جراحات وارده هنگام انتقال به بیمارستان فوت کرد و دو نفر نیز مصدوم شدند.

    زینلی بیان کرد: در بررسی کارشناسان تصادفات، علت این حادثه تغییر مسیر ناگهانی از جانب راننده پراید نقره‌ای اعلام شده است.

    کشف 173 رأس دام قاچاق در شهرستان البرز

    فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان از یک دستگاه خودرو 173 رأس دام قاچاق کشف شد.

    ولی‌الله رسولی‌راد در این باره اظهارداشت: عوامل گشت کلانتری 12 بیدستان شهرستان البرز با همکاری پلیس‌راه قزوین ـ تهران هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کامیون حامل دام را برای بررسی مدارک خودرو متوقف کردند.

    وی اضافه کرد: با توجه به اینکه این محوله فاقد هرگونه مجوز حمل و دامپزشکی بود، 173 رأس دام قاچاق در این کامیون توقیف و با هماهنگی مراجع قضایی تحویل اداره دامپزشکی شهرستان البرز شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان البرز عنوان کرد: طبق بررسی به عمل آمده مشخص شد راننده متخلف دام‌های قاچاق را از آذربایجان شرقی بارگیری کرده و قصد انتقال آنها به تهران را داشته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط