فونیکسریمکسبهتام

آمادگی کامل ناوگان مسافربری در پایانه‌های تهران در روز عید فطر

عصر خودرو : مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران بر آمادگی کامل ناوگان مسافربری در پایانه‌های تهران تاکید کرد.

آمادگی کامل ناوگان مسافربری در پایانه‌های تهران در روز عید فطر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازفارس، محمدرضا حاجی‌بیگی با بیان اینکه با توجه به پیش‌بینی تقاضای بسیار زیاد سفر در تعطیلات عید سعید فطر، به همه شرکت‌ها و تعاونی‌های مسافربری تاکید شده است تا از ظرفیت کامل خود برای ارائه خدمت به شهروندان مسافر استفاده و به سرعت برای رفع نواقص و کمبودهای خود اقدام کنند، گفت: با وجود آغاز نیمه دوم سفرهای تابستانی و همزمانی آن با عید سعید فطر، هیچ گونه نگرانی برای تهیه بلیت و مسافرت شهروندان وجود نخواهد داشت و همه امکانات و تجهیزات پایانه‌های تهران در خدمت مسافران خواهد بود.

    وی همچنین از اجرای یکسری محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 1 بامداد روز عید سعید فطر در پایانه بیهقی خبر داد و اظهار کرد: به دلیل اقامه نماز عید فطر در مصلای تهران، فروش بلیت و جابه‌جایی مسافر از طریق نمایندگی شرکت‌های مسافربری در سایر پایانه‌ها انجام می‌شود و اتوبوس‌های ورودی از شهرستان‌ها به پایانه بیهقی هم مسافران خود را در سایر پایانه‌ها پیاده می‌کنند.

    مدیرعامل سازمان پایانه‌ها با بیان این‌که استفاده از پارکینگ بیهقی در روز عید فطر برای نمازگزاران رایگان است، تصریح کرد: شهروندان و نمازگزاران برای شرکت در نماز و انجام فرایض مربوط به این روز فرخنده، می‌توانند رایگان از پارکینگ پایانه و پارک‌سوار بیهقی برای توقف خودروهای خود استفاده کنند.

    حاجی بیگی افزود: در روز عید سعید فطر، تعدادی خودرو ون هم جلوی در شمالی پایانه مستقر شده و هموطنان مومن و موحد را برای اقامه نماز به مصلای تهران منتقل می‌کنند.

    مدیرعامل سازمان پایانه‌ها گفت: امسال همچون سال گذشته، کارکنان سازمان پایانه‌ها با برپایی ایستگاه‌های صلواتی در پایانه‌های مسافری جنوب، غرب، شرق، بیهقی و ساختمان مرکزی این سازمان، روبه روی درب شرقی مصلای تهران، در روز باشکوه عید سعید فطر با شربت و شیرینی از مومنان نمازگزار پذیرایی می‌کنند.

    حاجی بیگی همچنین تهیه هزاران برگ بروشور دعای قنوت برای ارائه به نمازگزاران را از دیگر اقدامات انجام گرفته اعلام و با بیان اینکه پایانه‌های مسافری تهران در روزهای بعداز ماه مبارک رمضان روزهای شلوغی در پیش رو خواهند داشت، افزود: همه کارکنان پایانه‌ها با هماهنگی سازمان‌های مربوط، برای تامین امنیت و ایمنی مسافران تلا خواهند کرد.

    وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش دمای هوا و نیاز مردم به امکانات بهداشتی، تدارک لازم در این زمینه دیده شده و سازمان پایانه‌ها نظارت مستمری را بر ارائه کنندگان خدمات بویژه فروشگاه‌های مواد خوراکی اعمال می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو