فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشرکرد:

ملاقات با دارو دسته قدرتمندان ۱۲۰ میلیونی

عصرخودرو: دویست و پنجاه و سومین شماره از هفته نامه خودرو امروز با جدیدترین اخبار و تحلیل های بازار و صنعت خودرو ایران و جهان از روز دوشنبه ۲۹ تیر ماه به روی دکه خواهد رفت.

ملاقات با دارو دسته قدرتمندان ۱۲۰ میلیونی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، هیأت تحریریه هفته نامه خودرو امروز در  جدیدترین بررسی بازار خودرو کشورمان اقدام به معرفی "قوی ترین خودروهایی که با بودجه 100 تا 120 میلیون می توانید بخرید" کرده است. علاقمندان می توانند در میان محصولات معرفی شده با خودروهایی با توان 220 تا 306 اسب بخار آشنا شوند.
    تحلیل بازار به معرفی دسته خاصی از محصولات محدود نشده و در ادامه علاقمندان می توانند گزارش بخش مطالعات بازار هفته نامه از "میزان واردات خودرو با ایران در خرداد ماه" را در مطلب "واردات خودرو به ایران نصف شد" مطالعه کنند.
    اما خبر داغ این روزهای کشورمان مسأله پرونده هسته ای و توافق با گروه 5 + 1 بود. صنعت خودرو نیز بلاشک از دستاورد چشمگیر سیاستمداران کشورمان تأثیر پذیرفته و در روزهای آتی شاهد تحولات این صنعت نیز خواهیم بود. پرونده هفته این شماره از خودرو امروز به بررسی همین موضوع پرداخته است. در مطلب "توافق قیمت خودرو را پایین می آورد اما ... " می توانید نظرات تعدادی از کارشناسان این صنعت و تحلیل خودرو امروز در خصوص این مسأله را مطالعه کنید.
    و اما مباحث جذاب هفته! در "لاکچری با اسانس اسپرت" رانندگی با چهارمین نسل از خانواده لکسوس GS (L10) را تجربه کنید و با ظاهر، مشخصات فنی و قیمت این سدان لوکس متوسط آشنا شوید.
    لامبورگینی اونتادور ایرانی چه مشخصاتی دارد، نخستین رپلیکای ایرانی از لامبورگینی اونتادور به نام پرشین گلف را که توسط مهندس 44 ساله مشهدی ساخته شده به نمایش می گذارد.
    در ادامه به پر آپشن ترین خودرو لوکس با مناسب ترین قیمت در بازار داخلی، "ب ام و  520i " ، سری خواهیم زد و در جهان خودرو نیز با "عضو تازه لیگ ابرخودروها"، "خشن اما دلبر لکسوس" و "طلسم تازه رنو" دیدار می کنیم.
    داستان پونتیاک ترنزام TA تهرانی را در "ابر سیمرغ گم شده" و داستان 3 خودرو اصلی مجموعه سریال پایتخت را نیز در "همه فرزندان ارسطو" خواهیم خواند.
    در آخر و در بخش آموزش مسایل فنی این بار با عملکرد پمپ سوخت مکانیکی و الکتریکی آشنا خواهیم شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط