فونیکسریمکسبهتام

سرنوشت پلاک‌های نظامی به کجا ختم شد؟

عصر خودرو : حدود سه سال از وعده رییس وقت پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتطامی برای یکپارچه شدن پلاک خودرهای نظامی گذشته و در این مدت گرچه تمامی خودروهای متعلق به نیروی انتطامی تغییر پلاک داده‌اند اما همچنان خودروهایی در دیگر زیر مجموعه‌های نیروهای مسلح دیده می‌شود که فاقد پلاک ملی هستند، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتطامی در این‌باره توضیح داده است.

سرنوشت پلاک‌های نظامی به کجا ختم شد؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سردار تقی مهری درباره سرنوشت پلاک‌های ملی برای خودروهای نظامی گفت: موضوع پلاک‌های ملی برای بسیاری از وزارتخانه ‌ها و زیر مجموعه‌های دولت اعمال و اجرا شده و مشکلی در این خصوص نداریم اما در بحث خودروهای نظامی موارد موجود همچنان در دست بررسی است.

    سردار مهری

    وی با بیان اینکه استفاده از پلاک ملی در مجموعه نیروی انتطامی با ابلاغ ستادکل نیروهای مسلح به عنوان زیر مجموعه‌ای از نیروهای مسلح تماما اجرا شده و تمامی خودروهای ناجا دارای پلاک ملی هستند، گفت: اما بر سر نحوه اجرای این طرح در ارتش، وزارت دفاع و سپاه مواردی وجود دارد که این موارد همچنان در ستادکل نیروهای مسلح در دست بررسی است و ان‌شاالله اجرایی می‌شود.

    رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتطامی درباره پلاک خودروهای متعلق به سفارتخانه‌ها و خودروهای دیپلماتیک نیز گفت: در مورد پلاک‌های سیاسی و ... نیز مراحل لازم در حال انجام و هماهنگی با وزارت امور خارجه است، ما تجربه رونمایی و استفاده از پلاک‌های تشریفات در دوران اجلاس نم را نیز داریم که اتفاقا تجربه خوبی بود و در این خصوص نیز اقدامات لازم در حال انجام است.

    به گزارش ایسنا، در 29 شهریور سال 91، سردار اسکندر مومنی، رییس وقت پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتطامی در نشستی خبری ( اینجا ) با بیان اینکه یکپارچه‌سازی پلاک خودروهای نیروهای مسلح در دستورکار است گفته بود : با دستور فرمانده نیروی انتظامی در گام اول کلیه خودروهای نیروی انتظامی به پلاک ملی ملحق شده و در هفته ناجا از این پلاک رونمایی و کلیه خودروهای نیروی انتظامی نیز پس از نصب پلاک ملی در سامانه یکپارچه پلیس قرار می‌گیرند. در آینده برای خودروهای نظامی و نیروهای مسلح نیز پلاک ملی نصب می‌شود و ان شااله تا پایان سال کلیه خودروها دارای پلاک ملی شوند.

    مومنی همچنین در هشتم مهرماه همان سال و در مراسم رونمایی از پلاک‌های جدید نیروی انتطامی که همزمان با نخستین روز از هفته ناجا با حضور سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده وقت ناجا برگزار شده بود نیز گفت: (اینجا ) پس از این با هماهنگی‌های انجام شده با ستاد نیروهای مسلح، تمامی خودروهای نیروهای مسلح دارای پلاک ملی می‌شوند و امیدواریم این مساله تا پایان سال اجرایی شود و کلیه وسایل نقلیه موجود در ایران پلاک ملی شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو