فونیکسریمکسبهتام

۲۴۰ خودرو به ناوگان حمل و نقل روستایی خراسان رضوی افزوده می شود

عصر خودرو: مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی گفت: ۲۴۰ دستگاه خودرو «ون» برای توسعه ناوگان عمومی حمل و نقل روستایی در استان خراسان رضوی به متقاضیان واجد شرایط واگذار می شود.

۲۴۰ خودرو به ناوگان حمل و نقل روستایی خراسان رضوی افزوده می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، جواد وحدتی فرد افزود: با توجه به انعقاد تفاهم نامه مشترک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با صندوق کارآفرینی امید و دو شرکت خودرویی، به منظور توسعه ناوگان عمومی حمل و نقل روستایی 240 دستگاه خودروی ون با استفاده از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان واجد شرایط در استان خراسان رضوی واگذار می شود.

    وی با بیان اینکه قیمت این خودروها حدود 75 میلیون تومان و در دو نوع بنزینی و دیزلی است افزود: در این طرح معادل 80 درصد قیمت خودروی ون، تسهیلات با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 5ساله اعطا می شود.

    وی درباره شرایط متقاضیان برای دریافت این خودروها ادامه داد: دارابودن کارت هوشمند راننده یا همان برگ فعالیت روستایی یا بین شهری، سکونت در روستا به تائید دهیاری یا دیگر مراجع ذی صلاح و ارائه تعهد برای فعالیت در مسیرهای حمل و نقل روستایی مورد تائید از جمله شرایط متقاضیان برای دریافت این خودروها است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط